29 Aralık 2008 Pazartesi

bizim evin halleri yayından kaldırıldımı ?

Arkadaşlar dizimiz sanırım yayından kaldırıldı atv nin internet sitesinden yayın akışına baktığımızda zaten dizi gözükmüyor (buradan bakabilirsiniz).

Zaten geçen hafta cuma günü yayınlanan 75. bölümünde final diye belirtilmişti, fakat benim inanasım gelmediğinden herhangi bir duyuru yapma gereği hissetmedim.

Diziyle ilgili herhangi bir açıklamaya rastlamadım ben, bilgisi olan varsa lütfen yorum yazsın, belki yarıyıl tatiline falan girmiş olabilir.

Benzer Filmler



265 yorum:

Adsız

ya nasıl olur yayından nasıl kalkar O kadar saçma diziler varken kaldırılacak neden bizim evin halleri.lütfen SİZDEN RİCA EDİYORUM DİZİYİ KALDIRMAYIN.

Adsız

bende henüz bir acıklamaya rastlamadımm.....nasıl kaldırılır bu dizi yaaa.....bence kesın kaldırıldı kaldırılmasaydıı mutlaka reklamını verırlerdii.....offfffff bır acıklama yapma gereği bile duymadılar...birde özel kanal olacakkkk

Adsız

dizi gerçekten kaldırıldımı bekliyorum ama yok öyle birsey olmasın kaldırılmasını istemiyor daha olaylar çözülmediki böyle bitirilmesin tekrar yayınlanmaya başlasın

Adsız

aylarca dila cikacak diye beklettiler,annesine kavusamadan dizi bitti.Boylece izleyenler aptal yerine konmus oluyor.

Adsız

kesinlikle atv yönetimini kınıyorum bu durumda dizi nasıl bitirilir merakla olacakları beklerken nasıl yayından kaldırılır zaten yayın saatlerini değiştirmekle bir hata ypan atv bunu yapmaklada iyice çamura battı yazıııık o kadar ailece izlediğimiz çok hoş bir diziydi o kadar gereksiz dizi varken yazıklar olsun

Adsız

Yani hiç bişey belli olmadı dila annesine kavuşmadı rüzgarla zelişin sonu n olucak sayhanla eşi düzelicekmi...aklımızda bukadar çok soru işareti varken final olmamalıydı...devamını vekliyoruz lütfenn...

Adsız

arkadaslar bence bunlari atv'nin müsteri hizmetlerine söyleyin, herkes orda sikayette bulunursa onlarda tekrar yayinlaya bilirler, lütfen dedigim gibi yapin. Ben sikayet ettim, en kisa zamanda cevaplicaklarmis, öyle yapmazlarsa tekrar tekrar yazarim taki bir cevap alana kadar.

Adsız

arkadaslar haklısınız bencede bitmemeliydi o kadarda yılların dizisidir hangi kanalda olursa olsun izlenme reytinglerini alan bi dizi olduğu halde böyle bi son olması hiç hoş deil. lütfen tekrar yayına girmesini bekliyoruz..

Adsız

Halime
Bu dizi başka bir kanala geçmezmi? Bunun için kimlerle iletişim kurmalıyız.atv nin yerine koyduğu dizi gibi şeylerin reytingi daha mı çok acaba? Başka dizilerin tekrarlarının ne gerği varsa ... atv idarecilerine çok kızgınız çokkk ..

Adsız

arkadaşlar atv nin sitesinde izleyici temsilcisi war oraya da yazın . zaten oraya yazın...

Adsız

Diziyi reyting yüzünden ve yapımcıyla anlaşamadıkları için bitti diye duydum. Gerçi atvnin daha çok reyting alan bir şeyi mi var elinde onu da anlamadım ya.ama focus filme,trtye ve foxtvye en çok mail atılıyor oralarda başlaması için. Atmayan varsa atsın.Böylece başka bir kanalda izlemeye devam ederiz.

Adsız

inanmiyorum ya dizi yayindan nasil kalkar, bugun merakla tv karsina gectim dizimizi izlemek icin bekle babam bekle dizi mizi cikmadi, atv den bir aciklama bekliyoruz, arkadaslar yarin Muge Anli'yi mail yagmuruna tutalim, dizimiz neden gosterilmiyor, dizimizi geri istiyoruz diye

Adsız

bi açıklama istiyoruz. bi haftalık yayın akışına baktım ATV nin dizimizin adı bile geçmiyor.noldu neden gösterimiyor dizi?sorun ne ? lütfen bilgi verin yaaa

Adsız

havır ya nasıl olur bu nerde dandik program varken seviyeli tek dizi oda olazsa ne anlamı kaldı izlemenin lütfen yayından kaldırmayın tek izlelediğim diziydi

Adsız

Arkadaslar aglamamak icin kendimi zor tutuyorum... bugün tv karsisinda bekledim saatlerce bi umutla belki yayin saati degisti diye allahi`im isyerine bile erken gidip erken dönüyordum eve ki aman bi sahnesini kacirmiyayim diye.
lütfen nerde yayinlanacagini bilen varsa benim gibi cahilleri bilgilendirsin :(

Adsız

seyirci ile bukadar dalga geçilmezönce saatleri ile oynandı yerinesaçma sapan bir proğram koyup seyirciyi aydınlatmadan diziye ne oldu böyle yayıncılık olmaz kanalıizlemeyecem ve herkez böyle yapsın pratesto ediyorum

Adsız

dizimi geri istiyor atv ye tesüflerimi bildiriyorum yuuuuuuh ayıp size seyiciyle dalga geçiyorsunuz sizi kınıyor atv yi izlemiyorum artık türkan altunbaş

Adsız

dizinin bu sekılde yayından kaldırılması cok sacma atv kanalını aradım baska bır kanala satıldıgını ogrendım ama yenı kanal ıle ılgılı bılgı verılmıyor tekrar dızılerı yayınladıgından dolayı atv kanalını kınıyorum

Adsız

ya ne bu ya nedemek yani bu biz izleyenlere bi hakaret resmen ya ben işten koşa koşa bu diziyi izlemeye gidiyorum ne hakla kaldırırlar ya arkadaşlar elimizden ne gelirse yapalım nereye şikayet edeceksek edelim saçma sapan programlar yüzünden bir aile dizisi yok olamaz...

Adsız

bu nebiçim iş diziyi yayından kaldırmışlar kınıyorum

Adsız

allah belanızı versin sizin diziyi kaldırmışlar

Adsız

gerizekalı komşu komşu denen seviyesizlik abidesi programı izlemektense bizim evin halleri çok daha tercih edilir keyifle izlenen bir diziydi yazık ya....

Adsız

zaten ATV 2 dakka dizi yayinliyor ardindan yarim saat reklam ac bunlar para icin hersey yaparlar.seyirciyimi dusunurner.ben atv yi hic begenmiyorum kalitesiz TV.

Adsız

böyle saçmalık olmaz ya bi açıklama bekliyoruz dizinin sonu böyle bitemez

tolg@

dizi bitmemeliydi böyle final olmaz devam etmesi gerekiyorr.tekrar yayına başlamasını istiyoruzzzz

Adsız

TEK SEYRETTİĞİM BİR DİZİ VARDI..ONU DA KALDIRMIŞLAR KALDIRILACAK O KADAR DİZİ VARKEN NEDEN BU ? DİZİMİ GERİ İSİYORUMMMMMMMMMMM

Adsız

yaa neden kaldırdınız diziyi ya bn hep izliyorum hep sewdiğimiz diziler yayından kalkıyor neden ya neeeeeeeeeedeeeennnnnnnnnnnnnnn

Adsız

arkadaşlar şikayetlerinizi atv ye yapın ben oraya yaptım.Bence de kaldırmasınlar kaldıracaklarsa adana lıyı kaldırsınlar.

Adsız

bir sonuca ulaşmadan böyle bir dizi bitirilebilirmi? hele birde herhangi birşey belirtmeden.atv yi kınıyorum.3 bölümlük diziler bile gerçek bir final yapılıp kaldrılıyor.

Adsız

saçma sapan yayınlar yapmak için böyle bir diziyi kaldırmışsınız.çoğu insanın atv ekranlarında tek izlediği,belli bir kitlesi olan bir dizi..sadece benim iş arkadaşlarımdan 25-30 kişi eve gider gitmez atv yi busebeple açıyor.
yapılan şey izleyiciye saygısızlıktır.

Adsız

yaaa nasıl kaldırılır yaaa anlamıorum lütfen tekrar yayına koyun izlemek istiyorummm lütfenn...ailece izledigimiz bi dizi lütfen yayınlayın...

Adsız

dizinin final olduğu açıklanmadı üstelik olaylar bile çözülmedi.lütfen tekrar devam etsin dizi lütfen .yayınınızı takip edeceğim.reklamlarda gösterin.iyi yayınlar

Adsız

dizi geri gelsin

Adsız

arkadaşlar bn begüm şahin(rüya)konuştum şimdilik bittiğini sölüyo...devam edip etmiyeceği bilinmiyo...

Adsız

gerçekden çok ama çok saçmaaa izleyiciler enayi yerine konuldu..ben sınavıma bile çalışmadım o dila yüzündenn..ama şunlara bak bi açıklamaa yapmaa diziyi kaldıır oh wallaa...atv atvv sen öncee o saçma sapan mavi şekeri kaldırr sonra gell yıllardır süren bi diziyi kaldır...böle dengesizlik görmedim....atv ekibini eshefle kınıyorum..saygılarr

Adsız

foxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx tv ıle anlasma ıceresındeler aldıgım bılgılere gore


ama tam olarak bilmiyorum.....ben fazlada inanmıyorum çünkü fox da zaten bir dizi var beni unutma adlı..... diğer aldıgım bir haberse rüzgarda yani cantuğ turay da diziden cıkıyorumus :(

Adsız

hayır ya kaldıramazlar olurmu öyle şey atvye sikayette bulundum sizder bulunun

Adsız

ya bencede çok seaçma ya lütfen bitmesin ne kadar saçma dizi varken neden bu dizi çok begenerek herkes izliyor ya lütfen tekrar oynasın

Adsız

atv yi begenerek izlememin tek sebebi ""bizim evin halleri""dir.bu dizi beni atv ye bağladı.ki şuan böyle saçmalık görmedim diger arkadaşlarıma katılıyorum dizi bence yarısına bile gelmedi ki açıkcası misket oldugu zaman bu kadar izlemiyordum ama rüzgar ve zeliha beni diziye de atv"yede çok bağladı.ben bu diziyi çok seviyorum begenerek de izliyorum daha dogrusu siz yayından kaldırmadan önce izliyordum...sadece ben degil benim oturdugum semt de herkes bu diziyi izliyor..bu dizinin bu kadar çok hayran kitlesi varken nasıl yayından kaldırabiliyorsunuz aklım almıyor...ben bu yorumu kendi adıma degil ikametgah ettiğim semtde herkes adına yazıyorum...lütfen rica ediyorum bu diziyi tekrardan yayına koyun çünkü biz diziye çok alıştık çok sevdik

Adsız

nasıl hiç bir şey söylemeden diziyi kaldırırlar anlamıyorum böyle bir saçmalık olamaz.Dizinin yeni bölümlerini merakla beklerken kaldırıyorlar tekrar yayına girmesini istiyoruz...

Unknown

ATV Yİ KINIYORUM EN ÇOK SEVDİĞİM DİZİYİ KALDIRDILAR ATV Yİ BUNDAN SONRA SEYRETMEYECEĞİM BAŞINDAN BERİ SEYREDİYORDUM DİZİYİ ÇOK HAYAL KIRIKLIĞINA UĞRADIM

Adsız

BEN ZATEN DIZININ ATV YE GECTIGINDE ANLADIM SONUNUN BÖYLE OLACAGINI ATV HANGI DOGRU DIZIYI SONUNA KADAR SÜRDÜRDÜKI INS BASKA KANALA GECMISTIR ATV SEYREDILMEYI ZATEN HAK ETMIYORDU

Adsız

inanmıyorum ya kaldırılmıs yayaın akışında gözükmüyo,zaten atv nın boyle yapacagı belliydi hangi dizisini uzun süre devam ettirdiki keske kanal değiştirmeeydi dizimiz en azından finali görürüdük ya hersey havada kaldı yani uyuz kanal ne olacak

Adsız

her halde aile dizisi olduğu ve her kesime hitap ettiği ciçin kaldırmıilardır.
bunlar ya halkın nabzını tutmmayı bilmiyor yada televizyonculuğu odiziyi akşam yayına koysalar her zaman izlenme rekoru kırar

Adsız

Türkiye televizyonunda her kesime hitap eden guzel bir dizi olan Bizim Evin Hallerinin yayindan kaldirilmasina gercekten uzuldum. Bir cok luzumsuz diziler varken boyle herkezin sevdigi bir diziye birden bire kaldirilmasi dogru degil. Umarim en kisa zamanda bu dizi tekrar yayina koyulur.

Adsız

rica ediyorum bizim evin halleri devam etsin

Adsız

dizi iyi olduğu içinmi kaldırıldı...

Adsız

Ben de kınıyorum; gayet güzel ve izleyicisi bol bir diziyi hiç bir haber vermeden bir anda kaldırdılar.. atv çok puan kaybetti bu haraketiyle..Umarım başka bir kanalda yayınlanmaya devam eder...

Adsız

ailece izlediğimiz dizi, beğendiğimiz dizimizi geri istiyoruz.

Adsız

lütfen trt alşın bu diziyi. o kanaldan o kanala rezil ettiler güzelim diziyi

Adsız

a tv nin yine seviyesizce bir davranışı
saçma sapan purog ramlara yer var
böyle ailecek izlediğimiz diziler niyeyse kaldırılıyor
açık saçık olsaydı kaldırmazdınızkomşu komşuymuş saçma sapan bir purogram ancak insanları rencide ediyorlar ben olsam hep sinin saçını başını yolardım terbiyesizler kendilerini ne sanıyorlarsasizden ricam tekraryayına girmesi ama sizde nerede o seviye

Adsız

bu ne yaaaaaa??

arkadaslar ben kanal d ye mail attim neler oluyo diye ve aciklama yapsinlar diye...

Unknown

yazıklar olsun tek düzgün dizi yi kaldırdılar mı inanamıyorummmm
yazıklar olsun atv ye almasaydın kardeşim diziyi biz heryerde seyrediyorduk bide ne haber var ne bişey olmaz ki ama yayıncılık anlayışı böle olmaz
atv ye mail attımmm umarım dikkate alırlar herkes mail atsın arkadaşlar.....

Adsız

bizim ile dalgamı geçiyosunuz ya trt ve kanal 1 deykan bir sorun yoktu şimdi soru oluştu nasıl oluyor bi açıklama bekliyoruz.....

Adsız

Bu nedir ya bi gündüz dizim wardı oda gitti kanalı farketmes tekrar yayınlansın istiyorum bu kadar izleyici bi açıklamayı hakediyo heralde...

Unknown

atv ve diğer kanallara sesleniyorum biraz saygınız varsa izleyenlerinize lütfen bir dizi yayınlanmadığı veya kaldırıldığında kısa da olsa bir açıklama yapın biz neciyiz karşınızda. lütfen biraz saygı bu paraları bizim sayemizde kazanıyorsunuz

Adsız

olmaz böyle sey yaa izlediim tek dizi vardı o da kaldırılmış lütfen kaldırılmasnnnnnn...... ayrıca bi açıklama bile yapılmadan dizi kaldırılrmı... atv ye duyrulurr...

Adsız

gerzekler da ha da atv almasınbaşka kanallar alsın çünkü b.e.h. seviyeli bi dizi atv ye yakışmayan bi dizi dizi ekibine slmlar

Adsız

ARKADAŞLAR BEN 2 GÜNDÜR ATVYE ŞİKAYET YOLLUYORUM BİRAZ EVVELDE YOLLADIM BU İLETİMİ OKUYANLARDA YOLLASINLAR LÜTFEN.ONUN YERİNE KOMŞU KOMŞU DİYE SACMA SAPAN ŞEYİ VERIYORLAR.LÜTFEN SİZDE SİKAYET YOLLAYIN....

Adsız

Arkadaşlar Atv nin izleyici temsilcisine şikayetimizi bildirelim.ben her gün bildiriyorum ama herkes bildirsin lütfen.bugüğn gelen bir maile göre şikayetimle ilgilenecekleri geldi...hadi daha ne duruyoruzzzz...adress:
http://www.atv.com.tr/izleyicitemsilcisi.php

Adsız

diziler kaldırılacaksa izleyenlere gerekçeleri kısada olsa belirtilmeli

Adsız

anlaşılan izleyenlerin pek önemi yok olacakki en sevilen dizi habersizce kaldırıldı .sevgili atv senden ya bu beklenirdi yada saçma sapan komşu komşu programı.herkesin bu saçmalığı izlediğini zannet.krizdemisin paranmı yokta bu programı yayınlamak için kendini zorluyorsun.

Adsız

yazıklar olsun atvye eski dizilerin tekrarını göstermekten bıkmadımı tek seviyeli dizi vardı dnuda kaldırdılar yazıklar olsun
biz bundan sonra b.e.h dizisini trt de izlemek isteriz yıllarca izlediğimiz gibi dizi yönetmeninden rica ediyorum

Adsız

sikayet yazın lutfen ben 2gundur yazıyorum ama cevap gelmedı iletim raporu dışında...eger baska kanala gecerse lutfen soyleyın...tamda heyscanlı yerlerinde bitti...saygızıslık bu...dediğim gibi şikayet yazın...lütfen...

Adsız

YA GERCEKTNDE BU NAIL BI SACMALIKTIR YA ATVYE SESLENIYORUM YA MADEM YAYINLAMIYCAKTIN NIYE ALIYON DIZIYI BE GUZELIM DIZININ YERINEDE KOMSU KOMSUYU KOYMUS YA SASIRRSIN SACMA SAPAN YARISMALARI KAKALIYOSUNUZ AKILLANIN BIRAZ YA BIARAKIN BU REYTING CANAVARINI OLDURUN BEE

Adsız

bizim evin hallerinin yayından kaldırıp yerine s ürekli aynı dizinin tekrarı verilmesi çok saçma bunun için bir şeyler yapılsın

Adsız

selam nasıl kaliteli bir dizi kaldırılır yaaaaaaaa

Adsız

arkadaşlar ben komşu adlı programı izlemiyorum sizde protesto edip izlemeyin.çok özledim yaa diziyi .okuldan diziye yetişmek için koşarak eve gelirken şimdi yok dizi.atv yetkilileri hangi amaçla kaldırdı anlamıyorummm.

Adsız

bu dizi için annem ve biz günlerce bu dizinin acaba saatimi değişti diye beklerken saat 12 de annem kanalın başında boşu boşuna beklemiş..

Adsız

DİZİMİZİ İSTİYORUZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ..BU NASIL YAYINCILIK ANLAYIŞII EN ÇOK İZLENEN BİR DİZİ YAYINDAN KALDIRILIR.

Adsız

aile dizisi ve böyle kaliteli oyuncuların bir arada olduğu bir kadro dizisi nasıl kaldırılır.

esra

dizimizi istiyoruzzzzzzzzz tekrar izlemekten bıktık

Adsız

ya inanmıyorum olamaz bnde kaç gndür bakıyorum tv ye yok dizi nasıl kaldırılır böle bitemez ki bu diziii!!??:((((ya dha rüzgarla zeliş birleşcek dila buluncak kamuran yakalancak ismet ve sayhan kavuşcak ayvazla neva olcaktı yaaa nası biter buuuuuu!!

Adsız

ARKADAŞLAR SEYİRCİYE YAPILAN BU SAYGISIZLIĞI PRETESTO ETMEK İÇİN HEPİNİZİ ATV ONLİNE MESAJ SERVİSİNE ŞİKAYETE DAVET EDİYORUM BELKİ BÖYLE SESİMİZİ DUYURUR BİZİM EVİN HALLERİ DİZİSİNİ TEKRAR YAŞAMA DÖNDÜREBİLİRİZ KİMBİLİR?

Adsız

inanamıyorum nasıl kaldırıldı dizi yarısında herşey yarım kaldı tekrar yayınlasınlar yada bize bilgi versinler bole saçmalık olmaz

Adsız

dizimizi istiyoruz

Adsız

biz dizinize bayıılıyoz ama nasıl kaldırıldı yaaaaaaaaaa

Unknown

biz dizimizi istiyoruz,ayrıca arkadaşlarında dediği gibi haber vermeden yayından kaldırılması çok saçma bence izleyicilere yapılan bir saygısızlıktır.

Adsız

nasıl kalkar ya boyle bı dızı yayından en azından bır fınaL yapın yada bır bıldırı bısı yayınlayın dalgamı gecıyosunuz ya duzgun bı acklama yapın yada dızımız tekrar yayınlansın adam gıbı bı sonuca baglayıp ole bıtırın

Adsız

atv ye yakışır onlara para lazım.seyirciyi n yapsınlar.yönetimi harikaaa- kanal 7 veya stv ye verirler.avrupa yakasının 50.tekrarını anlamayanlar için yapıyorlar

Adsız

böylebişey olmaz biz heyacanla dizimizi beklerken neden dizimizikaldırıyolar ailece izledigimiz bi dizi vardı onuda kaldırdınız şimdi saçma sapan dizileri yayınlayın bizim dizimizin saatinde aferin sana atv sanada bu yakişir zaten.

Adsız

bence yıl başı diye gösterilmedi örnekveriyim yaprak dökümü oynamadı aşkı memnı oynamadı bence pazartesi başlatırlar

Adsız

kesinlikle bitmemeli bu dizi daha hiç birşey sonuçlanmadı kanalı değişecekse de bilgi verilmeli.atv nin her durumda bir açıklama yapması gerekirdi.bu kadar izleyiciyi ekran başına toplayıp saçma sapan programlar seyrettiriyorlar..

Adsız

atv sayesinde kendimi salak gibi hissettim aylarca izle sonra izledigin dizi hiçbir açıklama yapmmadan kaldırılsın bunun adı düpedüz seyirciye saygısızlık resmen dolandırıcılık

Adsız

önemlidir..............lütfen okuyun bizim evin halerinin yayından neden kaldırıldığı ile ilgili soruyu atv nin şikayat adresine defalarca yazmama rağmmen tek bir açıklama gelmedi bunlar ne zannediyorlar komşu komşu adında saçma sıçan bir yayınla bizleri aldatıyorlar...................sizden ricam benim gibi atvnin şikayat adresini yolladıgınız meyillerle yıldırmanızdır öyle kolaydeyil tepkisiz kalamayız

Adsız

sadece burda değil başka sitelerde de çok şikayet var kolay kolay bitiremezler yılların dizisi sonuçta...

Adsız

atv yi bizim evin halleri adlı diziyi neden kaldırdıgıile ilgilşi açıklama yapmaya davet ediyorum sattıysabile açıklasın ----------bunun için hepinizin atv müşteri hizmetlerine sikayette bulunmasını öneriyorum ardarda sürekli şikkayet mesajı gönderin ---------------bizler önüne ne konulursa onu yiyen izleyiciler deyiliz gayet seçiciyiz düzeyli programa sahip çıkarız

Adsız

SEVİYELİ BİR DİZİYDİ AMA ATV YÖNETİMİ HİÇ BİR AÇIKLAMA BİLE DUYMAYA GEREK DUYMADAN AÇIKLAMA YAPMADAN DİZİYİ YAYIN AKIŞINDAN KALDIRMIŞ. KENDİLERİNİ PROTESTO EDİYORUM.

Adsız

Ben Atv' ye msj gönderdim fakat herhangi bir yanıt alamadım ne yazıkki, gerçekten de yayında onca saçma birbirine benzer senaryolar içeren dizi varken; Trt'den gelen bu değerli yapımın herhangi bir açıklama yapılmadan bitmesi kınanacak bir durum. ATV'yi protesto etmek için sizlerin de mesaj göndermenizi rica ediyorum

Adsız

bizim evin hallerinin tv kanallarında tekrar yayınlanmasını istiyoruuummmm seviyeli bir aile dizisi olduğu için mi yayından kaldırıldı saçma sapan programlar seyretmek istemiyoruzzzz lütfennn yardımcı olunuzzzzzzz...sinem

Adsız

diziyi izleyenlere saygızılık yapıldığını düşünüyorum bir daha atv emege saygı göstermediği için bakmayı düşünmüyorum

Adsız

of anam of umudun biranda kirildi hala haber yok herkez birsey soyluyor cantug cikacaksada ben diziiyi hic izlemem ben zeliha ve ruzgar icin izliyorudum zaten diziyi en heyecanli yerinde dizi birden yok olup gitti atv zaten bir onun icin aciyordum oda bittiya daha acmam ise yaramaz bir kanal; ya yeter artik bir aciklama yapilsin nolur ya

Adsız

baslatin su diziyi artik ya millet bosuna mi yirtiyo kendini ya he? bende kosa kosa okuldan eve geliyordum yemege oturmuyorum diyede babamgilden azar isitiyordum ; tekrar tekrar youtubeden izliyordum sayenizde hastasi oldum ama sonu ne oldu ; resmen salak gibi oldum hep kafamin icinde dizinin senaryosunu kendim oynatip oyle avunuyorum :(

Adsız

nasıl bir yayıncılık bu diziyi yarıda kesmek bi acıklama istiyoruz dizimizi istiyoruzzzzzzzzzzzzzzz

Adsız

fox da yayınlanan dizi de bizim evin halleri den calan müziğimizi caldılar.....bıan bizim dizimiz sandım....o müziği duyunca hani zeliş şiir okurkende calmısdı..... yaaa ben dizimi geri istiyorumm.. rüyama bile giriyo artık....hatta trt 1 de yayınlanıyodu.....offfffff........SEVİLAY

Adsız

akşamları eve varınca diziyi izleyince bütün yorğunluğumu atıyordum. Yayından kaldırılmasına çok üzüldüm.

Unknown
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız

atv kanlı salaktır maden kaldıracaktınız nıye aldınız diziyi cabuk bır acıklama yapın allah belanızı versın ızledımız dızı vardı artık kendımı boslukta hıs edıyorum ayvaz ve rüzgarı gormeden gunler gecmıyor ddddiiiizzziiimi issstttiiiyyyooorruumm atv artık bır ıse yapamıyor komsu komsu sacma hıc bır ......yaramıyor anca hakaretlerını dedı kudularını dınledıler aklınca yemekteyız pırogramına rakıp olucaklar sandınız dızımı verın onuda ızlerım karslılar

Adsız

bağımsız bir yayın yapamayan bir kanal zaten siz kendi kendinizi bitiriyorsunuz saçma sapan programlara onay var kaliteli seviyeli bir diziye yok

Adsız

komşu momşu ne o ya öyle toplum bu kadarda salak değil batarsınız umarım seviye biraz seviye niye seviyeli pragramlara yer yok bir iki dizi vardı biri gitti yazik size

Adsız

bu ne saçmalık ya tam güzel bi dizi bulduk dedik atv de kaldırdınız yerine hep aynı dizilerin tekrarlarını koymuşsunuz ya bu ne saçmalık ya diziyi kaldırmayın yaaaa bu kadar kişi izlio sonuçta komşu komşuyu kaldırın çok saçma bizim evin hallerini geri istiyoruz başka bi kanala geçtiysede haber verin bilelim yada çekim yetişmediyse bi reklamını verin bilelimki kaldırılmadı

Adsız

BİZİM EVİN HALLLERİNİN DEVAM ETMESİNİ İSTİYORUM O KADAR ÇOK SEVDİĞİMİZ DİZİYDİKİ YILLARDIR HİÇ BIKMADAN İZLİYORUZ BÖYLE SAÇMA SAPAN DİZİ BİTMEMELİYDİ ÜSTTELİK HİÇ BİR OLAY AÇIĞA ÇIKMAMIŞTI ATV KANALINI KINIYORUM DİZİLERİNİ DEVAMLI YAYINDAN KALDIRIYORR SEBEBSİZ YERE MADEM KALDIRACAK HİÇ YAYINLAMASAYDI DİZİMİZİ GERİ İSTİYORUZ.... UMARIM DİKKATE ALINIR..

Adsız

ya en güzel dizi,ben inanamıyorum.bizim evin halleri dizisi nerde yayımlanırsa yayımlansın ama yeter ki ekranlardan kalkmasın.dizimizi geri istiyoruz!!!!!!!!

Adsız

inanmıyorum

Adsız

dizimi geri istiyorum oyuncuların hepsi yaklaşık 12 senedir ailemden birileri gibi oldular.zaten onlar atv ye geçincede şaşırmıştım nolur seviyeli bir kanalda tekrar yayınlamaya başlasınlar.komşular yemek programları daha çok şey öğretiyo ya ondan dizimin yerine onları koydular ben sevmeyi paylaşımı onlarla tattım ama atv ne anlar paylaşımdan

Adsız

evet yha fox bi açtım dizimizin müziği çalıyor bir an bizim evin halleri sandım.cantuğ turay çıkarılmasın.kişileriyle müziğiyle herşeyiyle dizimi istiyorummmm

Unknown

ta tatilede girse sona da erse ya da başına her ne geldiyse bu durum seyirciye sorumlular tarafında açıklanmalıydı böyle acele olarak bitirilmesi kanalın ve yapımcıların başarısızlığıdır ben yine de emek harcayan kamera önü ve arkası emekçilerine teşekkür ediyorum.yıllarca evimize konuk olan oyuncuları alkışlıyorum

Adsız

Annem dizi kalktı diye üzüntüsünden hasta oldu.hepimiz bu dizinin tutkunuyuz.Lütfen dizi devam etsin.Olaylar daha bitmemişti,kanal bir açıklama yapsın rica ediyoruz,neden yayından kaldırıldı?bu kadar kaliteli oyuncular ve bu kadar başarılı bir senaryoyla bu dizi bence bitemez ve bittiğine inanmak gelmiyor içimden.bir an önce bekliyoruz....

Adsız

aslı

Adsız

ben dizimi istiyorum ne olur yayınlayın ben rüzgarımı özledım.aslı

Adsız

işallah kaldırılmaz dizi yayınlasınlar artık hangi kanal olursa olsun yeterki başlasın ayrıca atv den nefret ediyom

Adsız

AMAN İİ OLMUSBE SIKMIŞTI ZATEN

Adsız

CİCEK SEN KEN DİNİ KALDIR ADANALI YERİNE BİZİM EVİN HALİ VOK İİ Dİ SANKİ

Adsız

walahi adanalı daha iii komedi, var en azından bizim evin haleri acıların filimine dönmüştü

Adsız

aaaa tam üstüne bastın misket öldü , dila kayıp keriman öldü oooo kim kalmıştıki adanalı gibisi yokkkkkk....

Adsız

yaaa adanalıda cok iii ama bizim evin halleri bitmemeliydi...

Adsız

yaaaa sizi izlemekten zevk dıyorum ama lütfen fox yapmayın bizde cıkmıyoda .. İSTERİZ İSTERİZ İSTERİZ YAYAYAYAAA BİZİŞM EVİN HALERİ

Adsız

bizim evin halerini en kısa zaman da tekrar izlemek istiyoruz han gi kanal olursa olsun ama biraz daha neseli bir dizi haline gelsin

Adsız

..........

Adsız

Yıllardır severek izlediğim dizinin yeni bölümlerinin en kısa zamand yayınlanmasını istiyorum.ATV'yi de bu hareketinden dolayı esefle kınıyorum.Yapılan şey esyircilere saygısızlıktan başka birşey değil.

Adsız

tebrik ediyorum :(( bizi adam yerine koysalardı da bir bilgi verselerdi... dizi arası alınan onca reklam ve bu kadar fanatiği varken dizinin bitirilmesinin altında başka birşey var gibi!! bu düşük rayting olayı falan değil!!! sanırım atv nin parası yetmedi !!!

Adsız

Yıllardır severek izlediğimiz dizinin bu kadar sonuçsuz bitirilmesine inanamıyorum yetkililere sesleniyorum lütfen diziyi yeniden yeni bölümleriyle görmek istiyoruz!!!!!

Adsız

arkadaşlar malesefff dizi yayından kaldırılmış nedeni ise izlenme oranının çok düşük olmasıymış bende çok üzüldüm hergün acaba bugun dila bulunacakmı şöle mi olacak böle mi olacak diye bekliyoduk ama aniden kaldırılışı bizi çok üzdü dizimizi istiyoruzzzzzz

Adsız

YANI BIZI DIZIMIZDEN EDIP, SINIR HASTASI ETTINIZ, YANI BUNU'DAA BASRDINIZ YAA HELAL OLSUN!!!
ALLAH BELANIZI VERSIIIN!!!

Adsız

Yillardir izledigimiz diziyi TRT'den alipta
iki gösterip bir cirpida atmadiniz'mi diyim artik?
Yillardir emek verip oyunculara, ve milyonlarca seyirciye' ve'de Türkiye'nin birin'ci kanali TRT'ye cook büyük bir hakaret demektir sizin bu yaptiginiz.! Eger'ki tekrar koymiyacaksaniz TRT'nin hemen geri dizi'yi alip ve tekrar yayinlanmasini rica ediyoruz!! Enazindan bu saygiyi gösterirsiniz Oyunculara ve Seyircilere!! Bu dizi milyonlarca izleyici'yi kitlemis bir dizi, Ben bunu cok severek izliyorum,Ani'den kaldirmaniz cok Sorumsuz bir kanal oldugunuzu Kendiniz gösterdiniz zaten!!!!

-Sule

Adsız

bizim evin halleri dizisini tekrar ekranlarda görmek istiyoruz fakat eski tadında.
Sevgi,mutluluk,neşe...vb atv ye geçtikten sonra dizi felaketler zinciri haline döndü.
gülten

Adsız

ATV böyle izleyici kitlesi olan diziyi seviyesiz kalitesi düşük dedikodu içerikli proğramlara değişirse ATV nin kayıbı olur.zaten dizidede eski kalitesi kalmamıştı yani TRTdeki gibi düzeyli değildi kanal değiştirmesi kalitesini düşürmüştü ,umarım TRT geri alır bizlerde fanatik izleyici olarak eski kalitesinde izleriz senelerce

Adsız

gerçektende artık sıkmıştı ama en azından izleyiciye saygı gösterilip bi final yapabilirlerdi rezalet bu insanları aptal yerine koyuyorlar şikayetlere geri dönmüyorlar tam bir rezalet hele yerine koydukları program çok pespaye bari kopya değil adamakıllı birşey koysaydınız bu dahamı kaliteli yani komşu komşudan bahsediyorum rezalet tek kelimeyle rezalet ellerinde patlayacak bence bu program

Unknown

Keşke hep trt de kalsaydı.O eski sıcak ve bizden biri halleriyle.Reyting kaygısından uzak.6 sene izledim yinede izlerim.Hadi yayından kaldırıyorsunuz haber verin ve diziyi adam gibi bitirin.Dizi kanal1 patlama yapmıştı ama zaten potansiyel bir izleyizi kitlesi vardı.Atv uçmayımı bekliyordu.hangi kanalda olursa olsun
dizimi izlemek istiyorum.İnşallah oyuncu kadrosu degişmeden izlemek mümkün olur.

Adsız

ATV’nin sevilen günlük dizisi Bizim Evin Halleri, son bir haftalık programda ATV’nin yayın listesinde yer almadığı için izleyiciler dizinin yayından kalkmış olabileceği endişesini taşıyor.

Dizi daha önce TRT 1′de uzun yıllar devam ettikten sonra, 1 yıl Kanal 1′de yayınlanmıştı. 2008 yılında ATV’ye transfer olan dizinin yayın saatleri, Komşu Komşu adlı yarışmanın başlaması ile önce değiştirilmiş, ardından belirsiz bir süre için yayından kaldırılmıştır.

Alınan bilgilere göre ekonomik krizden dolayı dizinin yayını bir süre için durdurulmuş, kanal değiştirme ihtimali gündeme gelmiştir. Ayrıca Rüzgar karakterini canlandıran cantuğ turayın'da diziden ayrılacağı gündemde. MAGAZİN MAXİNİN HABERİ

Adsız

olamaz ya rüzgar değişmesin...aman iyice mahfettiler...güzelim diziyi...

Adsız

Yoğun bir temponun ardından (işten gelince)beğeniyle izlediğim tek diziydi diziyi eski saatinde yeniden izlemek istiyoruz.saçma sapan proğramlar yerine.biri sesimizi duysun.

Adsız

pazartesi günü dizinin yayında istioruz televizyonda en sevdigim filmdi filmi kaldırılması saçmalık bizi aptal salak yerine koyuyolar rüzgarda değişmesin.Atv iyi bir yayın kuruluşu degil.

Adsız

bizim evin hallerini istiyoruz salak salak yayınlar özellikle komşu komşu onu yapacaklarına bizim evin halleri dewam etsinlerrrrrr isssssssttttttttttiiiiiiiiiiiiiiiiyyyyyyyyyyooooooooooooooorrrrrrrrrrrruuuuuuuuuuuuuuuuzzzzzzzzzzzzzz bbbbbbuuuuuuuuuu film yayından kaldırılamazzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Adsız

bizim halleri olmadan ben napcam yaaaaaaaa.......LÜtfen dizinin akıbetini biz diziseverlere açıklayınız.Olamaz böyl birşey yaaa.......

papatyam

arkadaşlar bizim evin halleri kaldırıldımı eğer kaldırılsa ATV Yİ İNANİNKİ Bİ DAHA AÇMIYCAM VE ATV Yİ KINIORUM bu hareketinden dolayı bakalım kim izliycek o kanalı

papatyam

ya arkadaşlar gerçekten bizim evin halleri kaldırıldımı atv NEDEN Bİ AÇIKLAMA YAPMIYOR BENCE AÇIKLAMA YAPMIYOR NEDENİDE ŞU SEYİRCİYİ
ADAM YERİNE KOYMUYOR atv sen bilirsin ben bişey kaybetmem sen izleyici kaybedersin rüzgarrrrrrrrr seni çok seviyorummmmmmmmmmmmm

Adsız

ailece izlenecek çok güzel ve kaliteli bir diziydi.inşallah yeniden yayınlanmaya devam eder.o kadar çok yayından kalkması gereken programlar varken bu hata yapılmamalıydı.

Adsız

diziyi başlatın

Adsız

atv yi daha izlemiyorum eger bizim evin halleri yayınlansın hep atv yi izlicem soz

Adsız

yeter artık bızdızımızı gerı ıstıyoruz bende dızının hayranıyım veayrıca hıc bır acıklama yapılmadı atv yı kınıyorum vedızı yayınlanmadıgı surece atv ızlemıcem

Adsız

bizim evin halleri her akşam keyifle izlediğim artık ailemizden olmuş bir diziydi. akıbetinin ne olduğunu en kısa zamanda öğrenmek istiyoruz. lütfen dizi yayınlansın.

Seyithan

yılardır baktığım diziyi bir anda nasıl biter sonuç yok ben trt zamanında izliyordum şimdiye kadar izledim çok üzgünüm dizimi istiyorum en azından konuyu bağlasınlar hepsi havada asılı kaldı konular ben azda olsa isyanımı bildirmek istedim ve koymadıkları sürece boykot edip atv yi izlemiycem ve yakınlarıma da izletmiycem saygılarımla kamile

Adsız

fanatik bizim evin halleri bizim herşeyimiz

Adsız

böylesine izlenen sevilen bu diziyi kaldıranlar ne düşünerek ya da düşünmeyerek böyle ani bi son verdi anlamadım SİZ KANALLARIN TÜM AMACI REYTİNG DEĞİLMİ bu dizi onu getiriyordu zaten akıl var mantık var kullanın derim

Adsız

inanamıyorum sonunu görmeden nasıl biter dila için okadar üzüldük yeri geldi gözyaşı döktük şimdi bitti lütfen tekrar başlasın sanki yerine konan komşular çokmu güzel iğrenç saçma sapan insanlar bir sürü dedikodu bunumu seyrettirceniz bizler o bari ailemizin dizisiydi yazık bu kadar insanı üzdünüz

Adsız

ya arkadaşlar o kadar kaldırılcak dizi varken niye kaldırıldı anladık yani

Adsız

bizim evin halleri harika bir diziydi yıllardır aileceizlediğimiz diziydi çok kaliteliydi dizi geri gelsin lütfen yada başka kanalla anlaşılsın

Adsız

bu ne şaçmalık bu diziyi yayınlayamayacaktınızda niye bu kanala alıyorsunuzki. kanal 1 de bu dizi çok güzel DEVAM EDİYORDU.dizimizi geri istiyoruz...........

Adsız

yha inanmıyorum nasıl kaldıra bilirsiniz bu diziyi yhaaaaaaaaaaaaaaaaa

Adsız

yaaaaaaaaaa ne olur bi açıklama yapın insanlar rahatlasın artık. ayrıca biz dizimizi geri istiyoruzzzzzzzzzzzzz. şenay

Adsız

kanallar iyice şaşırdı şimdide kriz muabbetii hele atv nefret ediyorum o kanaldan böyle bitemez bu sadece atv nin izlicilere sayğısızlığı kınıyoruuum yıllardır izliyorum dizimizi istiyoruz duyum alanlar lütfen paylaşın

Adsız

işten çıkıp eve gelince yorgunluğumuzu atacak bir dizi idi yayından kalkmasına çok üzüldük. isteğimiz tekrar saat 17.30 dan sonra yayınlanması.
teşekkürler
Mürvet- Aysun

Adsız

lütffen izlediğim tek dizi bu. haftalardır bekleyoruz neden ses seda yok birileri bir açıklama yapsın. bu seyirciye büyük saygısızlık. yayından kaldırdılarsa bile açıklama yapmaları lazım.

Adsız

ARKADAŞLAR ATV NİN SİTESİNE GİRİP MESAJ BIRAKIN BELKİ BASKI YAPARSAK YAYINA KOYARLAR

Adsız

evet lütfen buraya yazdığınız gibi orayada yazın.ben gazetelerede yazıyorum.lütfen bunu okuyanlar atv ye mutlaka yazsınlar.lütfen......şikayeti atv ye de yazın..burda yazılanları görmeye bilirler.atv ye mutlaka yazın...

Adsız

bu yormları atv okumuyomu acaba lütfen artık yorumlarımızı dikkate alın dizimizde biran evvel başlasın.dizimizi geri istiyozzzz. hatice

Adsız

yıllarca trt de bu dizi yayınlandı hiçbişey olmadı atv ye geçti ortadan kalktı çok güzel bi aile dizisiydi doğru dürüst bi finalde yok çok üzüldüm lütfen ama lütfen diziyi kaldırmayınnnnnn.........

Adsız

okadar saçma dizi varken bu diziyimi kaldırdınız çok saçma ben dizimi geri istiyorum.atv duy sesimizi...............

Adsız

hayırya lütfen bitmesin yetkililer duyun sesimizi tekrar izlemek istiyoruz atv cocuklar duymasını sürekli tekrarlıyo ama kimse izlemiyo onun yerine bizim evin hallerinin tekrarını verin sıkıldık selenadanda sıkıldık lütfen yapmayın bitmesin

Adsız

hayırya lütfen bitmesin yetkililer duyun sesimizi tekrar izlemek istiyoruz atv cocuklar duymasını sürekli tekrarlıyo ama kimse izlemiyo onun yerine bizim evin hallerinin tekrarını verin sıkıldık selenadanda sıkıldık lütfen yapmayın bitmesin

Adsız

ARKADAŞLAR NİYE DİYOSUNUZ YAYINDAN KALKTI DİZİ KRİZ NEDENİYLE ARA VERDİ SABIRLI OLUN BAŞLAYACAK

Adsız

böyle saçmalık olmaz bu kadar güzel bir dizi neden kaldırılsın anlamıyorum biz dizimizi geri istiyoruz atv yi kınıyorum güzelim diziyi rezil etti iş çıkışı koşturarak diziyi kaçırmayalım diye direk eve gidiyorduk dizimizi geri istiyoruz

Adsız

tekrardan başlayacağına çok sevindim,mehmet kardeş o habere inanmak istiyoruz,demek ekonomik krizden dolayı durduruldu.ama bir an önce başlar dizimiz tekrardan inş.,lütfen kalkmasın ekranlardan,ben yaşayamam!!!

Adsız

ÜZÜLEREK SÖYLÜYORUM....TEKRAR BAŞLAYACAĞINI SANMIYORUM..ÇÜNKÜ ATV DİZİLERİ ARASINDAN İSMİNİ KALDIRMIŞLAR HERGÜN BAKIYORDUM..BİRAZ EVVEL BAKDIĞIMDA YOKTU..O KADAR MSJ GÖNDERDİM ATV YE CEVAP DA GELMEDİ...YA BAŞKA KANALA GEÇECEK YA DA YAPIMCI YOKSA ÖYLECE KALACAK...AMA ATV SİTESİNDE DİZİLER BÖLÜMÜNDE YOK HATTA TÜM PROGRAMLAR İÇİNDE BİLE YOK..DÜNE KADAR VARDI...BUGÜN YOK...NE YAZIK Kİ...

Adsız

Ben Cuma bakmıştım bakınca Final diye yazmadı. Yeni bölüm diye yazılıydı. Ve bitince SON diye yazılmadı, ama ATV web sayafına bakınca o gün FINAL yazıyor. Ne saçma valla.

Adsız

yeter atık yaaa komşu komşu saçmalığı bitsin yerine dizimizi istiyoruzzzz

Adsız

arkaşlar yayınlanan son bolumu 75. nerden izleyebilirim yardımcı olun lütfen

Adsız

yaa bunlar ne yaptıklarını sanıyorlarsa izlenen tek dizisinide yayından kaldırdılarsa denecek bir şey yok arkadaşlar ne kadar gereksiz dizi varsa para var ama izlene diziye yoksa çok ayıp ediyorlar inşallah kanal değiştirilerde bizde kurtuluruz atvizlemekten.

Adsız

BEn bizzat kendim yapim sirketini aradim dizi baska bir kanala satilmak üzere yayindan kaldirilmis
bu bilgiyi bana focus film verdi
yani umarim yakin zamanda bir kanal bulunur

esen kalin

Adsız

75.bolumu nerden izleyebiliriz bizde izleyemedik...bilen varsa yardımcı olsun lütfen

Adsız

hepinize katılıyorum arkadaşlar.gerçekten yayında bunca lüzumsuz dizi varken böyle kaliteli düzeyli ve çok izlenen bi dizi nasıl kalkar yayından.hem bu nasıl dizi yayıncılığı..hiç bir dizi bu kadar saçma bitemez.bir kitabı bile bitirdiğind bir sonuca bağlanır kaldı ki milyonların izlediği bi dizi nasıl damdan düşer gibi bırakılır.o nasıl bir son olabilir ki herşey denildiği gibi muallakta bırakıldı.bi arkadaş söylemiş hakkaten aylarca dilanın ortaya çıkışını bekle bekle de hiçbişi olmasın.resmen aptal yerine konmuş seyirci.bi şekilde bilgilendirilsek olurdu madem başka kanala geçecekmiş.neyse.sanmıyorum yılların dizisini böle yok edemezler.en kısa zamanda dizimizle vuslatı bkliyorum.

Adsız

zaten akşamları bekliyorum o dizi için lütfen kaldırmayın

Adsız

size katılıyoruz arkadaşlar bence öbürkü filimler kaldırılmalıydı çünkü çok saçma filimler

Adsız

bu kadar seviyeli ve beğenilen bir diziyi atvnin katletmesini kınıyorum.rüzgar diziden çıkmasın lütfen.artık atvnin hiçbir programını izlemiyorum.

Unknown

BİZİM EVİN HALLERİNİ GERİ İSTİYORUZ BIZIM EVDEKILER BU DİZİYİ YILLARDIR IZLEYENLERDENDIR BU DIZI YOK DIYE ANNEM HASTALANDI. DİZİMİZİ GERİ İSTİYORUZ

Unknown

atv'yi satın alan zihniyet ile bizleri yöneten aynı . Dolayısıyle bizlerin düşüncelerine ve isteklerine gösterilen saygı da aynı. atv'yi ve onun zihniyetini kınıyorum.

Adsız

bu diziyi yıllarca izliyorum ve dizi nerede ise benim kanalım orası oldu. Kaliteli bir dizi her şeyiyle.Kaldıranlar bir daha düşünsünler. ATV yi artık izlemiyorum.Bence bu diziye sahip çıkalım ve atv yi izlemeyerek tepkimizi gösterelim.

Adsız

arkadaşlar bi düşünün sizce bir dizi bole yarıda bitermi hiç habarsiz mutlaka geri çıkacaktır çünkü bukadar kişi sabırsızlıkla bekliyo mutlaka bu kanalda olmsa bile başka kanalda çıkacaktır başlayacagı günü sabırsızlıkla bakliyorum lütfen başlasın atııııııııııııııkkkkkkkkkk

Adsız

Bende 9 yıldan beri izliyordum yayından kalktığından itibaren kendimde büyük bir boşluk hissediyorum sanki o gün yapacağım önemli bir işi yapmamış gibi inşallah tekrar kaldığı yerden başlar sondan 3 bölümünü www.megadizi.com sitesinin 3. sayfasındaki dizi lerin içinden izleyebilirsiniz.

Adsız

dizimizi geri istiyoruz ya tekrar yayına girsin.

Adsız

ya olamaz yayından kaldırılamaz. ben bizim evin hallerine kaç senedir bakıyorum vede devam etmesini istiyorum böyle saçmalık görmedim

Adsız

bizim evin halleri dizisinin eski bir seyircisi değilim ama izlemeye başladığımdan beri beğenerek izlediğim tek gündüz kuşağı dizisiydi.bu kanalları anlamıyorum bir sürü gerçek dışı güçlerle ilgili saçma sapan çocukları olumsuz etkileyen dizilere para yatırıyorlar ama böyle aile dizilerini kaldırıyorlar.zaten atv.ye geçti dizi,bu dizi yakında ekrandan gider diye düşündüm.Ve şüpemi atv haklı çıkarda.çocuklara hiçbir faydası olmayan,insanı gerizekalı yerine koyan saçma sapan dizi selenaya niye bu kadar yer verir atv anlamam.insan kasıt arıyor ister istemez.acaba çocuklarımızı ve insanlarımızı gerçek olmayan ütopik şeylerle kandırıp beyin yıkayıp,kültür gelenek ve inancımızdan uzaklaştırmak,boş şeyleri izletim boş beyinler var etmek mi niyet?Selena ,Kayıp prenses ve benzeri dizileri ısrarla yayınlayıp ve devam ettirerek genç ve çocuk neslimizi boş beyinli,hayatın ve insanlık aleminin yaşam ve yaradılışının dışında şeylere inanıp heves eden,kendini farklı güçleri olabilecek varlıklar olarak görme eğilimi olan insanlar yapmak isteyenler mi var.

Adsız

diziyi başlatmayın ben o diziyi hiç sevmiyom

Adsız

ya lütfen diziyi çok seviyoruzzz içinde yasar gibi oldum abimin çocukluğuna varmış bu dizi şimdi abim 18 yasında yılların dizisi lütfen kaldırmayın atv ya ne yaptın ya off rüzgarım ve misketim sizleri çok seviyorum rüzgar aşkımsın benimmm

Adsız

ya lütfen kaldırmayınnn

Adsız

megadizi acılmıo...megadizide izleyebiliriz diyen arkadaşım yardımcıolurmusun..bende acılmıo...günlerdir izlemeye calılıyorum...aslı

Adsız

bende yıllardır bizim evin halleri dizisinin fanatiğiyim lütfen dizimi geri istiyorum nasıl biter bu dizi canım başka kanala geçsin gene izleyelim lütfennnnnnnnn

Adsız

korkmayın hafta içi foxta dörtte yayınlanacak

Adsız

yılların dizisini atv nasıl oluyorda kafasına göre kaldırabiliyor. bunu yapmaya hakkı yok çünkü bu diziyi yayınlayan kanallar hiçbir zaman reyting kaygısı taşımadılar.atv dizinin sürekli yayın saatini değiştirip izleyenlerin sabrını taşırdı şimdi de dizi yok oldu. ne olursa olsun bu diziyi trt asla transfer etmeyecekti. kanal1den sonra atv dizinin konusunu saptırdılar güzel bir aile dizisini entrikalarla mahvettiler.

Adsız

bencede dizinin konusunu saptırdılar. eskiden ne güzel bir aile dizisi izlerdik, tek dertleri aşktı sevgiydi.sakız hanım,sadık ali,misket,neva eskiden ne kadar güzeldi. şimdi bir yalan rüzgarı havasında ilerlemesi zaten sinir bozucuydu.heleki kanal1de şeyda diye bir karakter aldı götürdü diziyi sezon boyunca,atvde ise dilanın kaçırılması olayı 3 aydan fazla oldu hala sonuca ulaşmadı,.bu şekilde devam edecekse zaten etmesin bence.yeni kanalda olacaksa dizininde eski formatında olmasını dilerim.

Adsız

arkadaşlar dizi ne zaman başlayacak.bu dizinin takipcisiyimde.

Adsız

ya lütfen yardım edin cıldırıcam ne zamandır arkadaşımla 74. ve 75.bolumu ızlemeye calışıyoruz ama olmuyor...bilen varsa yardım etsin lütfennn....

Adsız

arkadaşlar ben baktım iki haftadır bütün kanallardaki diziler yok yani hep özet veriyo bence birtek bizim dizi degil digerleride yok ve bizim dizi tekrar çıkacak mutlaka hangi kanalda cıkar bilemem ama mutlaka çıkacagına inanıyorum ve sabırsızlıklada bekliyorum

Adsız

www.megadizi.com un 3. sayfasından son bölümleri izleyebilirsiniz bazen açılmıyor ara ara deneyin ben oradan izledim.

Adsız

krizmiş ben inanmıyorum bizim evin halleri izlenen bir dızı yıllardır bir kitlesı olan dızı ve diger dizilere göre çok az para verıyorlardı yanı atv nın gücü yetmıyomu bizim dizimize yazık hasret

Adsız

artık yayınlasınlar dizimizi ne olur tek izledigim dizi vardı onuda aldılar kim alıyosa alsın yayınlasınlar artık.aslı

Adsız

atv kanal mısın nesin dizimi istiryorum kardeşim yayılayın şu dizi yi atv kanalı gibi salak bir kanal yok inşallah batar atv kanalı diziyi neden kaldırdılar birdaha cıkmayacakmı biri cevap yazsın lütfen bbeenn ddiizziimmii iissttiiyyoorruummmmmmmmmmmmm yayınlayın salak atv manyak mal atv gibi salak tv görmedim yaa!!!

Adsız

dizimi istiyorum!!!lütfen

Adsız

ya bende bitmesini istemiyorum ne olur bitirmeyin bizim evin halleri dizisinibaşka kanalda bari başlasa

Yorum Gönder