8 Ocak 2009 Perşembe

bizim evin halleri yeni kanal arayışında

Arkadaşlar dizimiz yaklaşık iki haftadır yayında değil hepiniz biliyorsunuz, konu hakkındada ne atv de nede başka biryerde açıklama yok.

İşte Müjdeli Haber:
Duyumlarıma göre dizinin çekimleri hala Ankara/Çankaya Birlik Mahellesinde devam etmekteymiş ve atv ile anlaşılamadığından yeni kanal aranıyormuş, yani dizimiz tamamen bitmedi :)

Ankarada olupta dizi setini ziyaret edebilecek arkadaşlar lütfen sitemize dizi ile ilgili gelişmeler hakkında yorum yapsınlar.


Benzer Filmler



50 yorum:

Adsız

Harika bir haber bu, umarım yeni kanal arayışları çok uzun sürmez

Adsız

çok sevindik heberi olan kanalı ögreninçe sölesin lütfen teşekkür

Adsız

kanalı bulunca bizede haber verin lütfennn

Adsız

eyer devam edecekse ozaman nicin fokus filimmin veb sayfasında konuyla ilgili herhangi bir açıklama yok*

Adsız

dizi ekibinin net sayfalarında bile konuyla ilgili hiçbir açıklama yokki!!!!!!!!

Adsız

FLAŞ...FLAŞ...FLAŞ...

DİZİNİN YENİ KANALI D-SMART PLATFORMUNDA BULUNAN PEMBE-SMART KANALIDIR.

Adsız

ARKADAŞIN YAPTIĞI YORUM ASILSIZDIR D SMART DEĞİLDİR NEYE DAYANARAK SÖYLÜYOR

Adsız

bencede d smart değil olmayanlar nasıl izlicek olmaz öle şey

Adsız

dizi kaldırılmasın lütfen hastası olarak dizimizi geri istiyoruz kanal 1 e bari alınsın

Adsız

YA LÜTFEN ŞİFRELİ KANAL OLMASIN BİZ NORMAL ANTENLE İZLİYORUZ VE SADECE BİZ DEĞİL BİR SÜRÜ BU DİZİYE GÖNÜL VEREN KİŞİLERDE BENİM GİBİ İZLİYODUR.UMARIM HEPİMİZİN İZLEYEBİLECEĞİ HARİKA BİR KANAL BULUNUR.ASLINDA FOX TV İLE FOCUS ÇALIŞIYO BU DİZİ İÇİNDE ÇALIŞABİLİR.BİZ DİZİMİZİ İSTİYORUZ....ATV İZLEMEME KANPANYASINI AÇIYORUM, EĞER YAKIN ZAMANDA DİZİMİZ YAYINLANMAZSA DİĞER FOCUS'A AİT DİZİLERİDE İZLEMEYECEĞİZ...DİZİMİZİ GERİ VERİNNN

Adsız

diziyi cok beyenioyorum bir an önce yayinlanmaya baslamsini istiyorum

Adsız

bizim evin halleri ne yazık ki bitti arkadaşlar.başka projelerde görüşmek üzere... cantuğ turay böle yazmış siteye arkadaşlar...

Adsız

Atv'nin diziyi kaldırması çok kötü gelişigüzel komşu komşu gibi programlar uğruna bu hale gelmesi kötü.Reyting uğruna abuk sabuk program lar yapılıp izletiliyor maalesef halk olarakta beğeniyoruz bunları bize kattığı hiç bir şey olmamasına rağmen çok yazık. Madem gösterimden kaldırılma olasılığı vardı neden transfer ettiniz. Kararlar bu kadar gözü kapalı mı veriliyor Atv de.

Adsız

lütfen öyle aptalca bir proğramı izlemeyelimm diziyi kaldırdıklarını pişman olsunlar ......sinir atv

Adsız

diziyi çok beyeniyorum. atv diziyi kaldırdıkları için çok pişma olsunlar

Adsız

bizim evin halleri dizisi çok güzelllllllll

Adsız

diziyi lütfen kaldırmayınnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

Adsız

slm arkadaşlar dizinin kaldırıldığını düşünmüyorum sadece atv parayı vermediği için başka kanal arayışına geçtini düşünüyorum. dizi çok güzel trt 1 den beri takip ediyorum saygılar

Adsız

uyduda izlediğimiz kanallardan birinde oynamalı.kanal 1 yada fox tv olabilir.lütfen devam edin,konular yarım kaldı,dila bulunmadı daha mesela...
şifreli kanalda oynamamalı,olur mu öyle şey...
her yorum dogru değil,nette isteyen istediğini yazıyor.dikkatli olun herşeye inanmayın.kanıt yok!

Adsız

Cantuğğ ben seni çoook ama çoook sevorum dizinin bittiğini öğrenince bir hafta hasta yattım seni tekrar görememekten çok korkuyorum seni gerçekten çok seviorum ben daha 14 taşındayım sana garip gelebilir belki böle şeyler yazmam ama napım seni çok seviorum bizim evin halleri tekrar başlarsa oynamıcakmışsın die bi söylenti duydum nolur bu konuyu açıklığa kavuştur nolur gitme seni hergün görmek(tvden de olsa)sprdi nolur diziden ayrılma tabi tekrar başlarsa ben izmirliyim seni izmirde görmeyi gerçekten çok isterim nolur gel seni görmeyi inanamıyacağın kadr çok istiyorum nolursun duy sesimi ltfen!!!!

Faruk

diziyi ben de yıllardır takip edenlerdenim. bir süredir izleyemediğim için çok üzgünüm. gerçekten çok kaliteli bir kadrosu var ve bu zamana kadar onun kalitesinde hiç bir dizi izlemedim. DİZİNİN DEVAM ETMESİNİ YÜREKTEN İSTİYORUM....
Yapımda emeği geöenlere ve oyunculara saygılar sunarımi başarılarının devamlarını dilerim. elinize sağlık saygıdeğer oyuncular ve yapımcı kadrosu...

Adsız

lütfen bizim evin halleri devam etsin böyle bir yerde bitermi ya kaldırılırmı yayından o kadar saçma sapan dizi var onları kaldırmıyorlar güzel aile dizisini kaldırıyorlar ayıp

Adsız

ASK OLSUN SIZE YANI BOYLE BIR DIZI NASIL YAYINDAN KALDIRILIR.ACILEN BEKLIYORUZ

Adsız

bu habere çok sevindim lütfen bizim evin halleri yeni bölümleriyle yayınlansın böyle bir sonla bitirmesinler bu diziyi çok seviyorum

17 ocak 2009 cumartesi 09 13

Adsız

Görüşmeler şu an trt, pembe smart ve ismini hatırlayamadığım bir digiturk kanalı arasında geçiyormuş.ama büyük bir ihtimalle platform kanalı olacak. ve d-smart platformu yakın gibi gözüküyor. d-smart kaynaklı haberdir...

Adsız

bencede bende uydu falan yok normal anten var biz nasıl izleriz herkesi düşünsünler lütfen dizimizi geri istiyoruz inşallah fox da yayınlanır heber duyan varsa yazsın lütfen

Adsız

ne yapmaya çalışıyolar anlamıyorum ben yeter artık yaniçıksın çıksııııııııınnn

Adsız

ya salak sacma sapan filmleri izletirler boyle hos guzel kalitesiyle her yasa hitap eden diziyi kaldirirlar yayindan bu turkiyenin televizyonculuk anlayisi iste ben gurbetci biriyim ve sadece bu diziyi izliyordum artik bu dizi yok turk kanallrini kapattim evde yabanci kanal izliyorum ve bu dizinin baslamasini istiyorum duyun bunca insanin sesini eyyyyyyyyyyy tv yapimcilariiiiiiiiiiiiiiii

Adsız

evet yani duyun artik!!!!!

Adsız

atv yi protesto ediyorum kesinlikle hiç bir dizisini izlemiyorum çok salak bi program koydular komşu komşu adı her neyse nesalak insanlar var ya çıkıp tv ye ha bire kapışıp duruyolar dedikodu makinası gibiler valla biride yemekteyiz zırvalığı neyse bu konuda çok doluyum arkadaşlar dizinin yayınlanmasıyla ilgili haberlerinizi lütfen yazın

Adsız

ya arkadaşlar bukadar kaliteli dizi yayından kaldırılırmı inanasım gelmiyor bu atv çıldırmış inanın adanalı dizisi bizim evin halleri dizisinin yarısı kadar izlenmiyordur

Adsız

dizimiz güzel atv nin hareketi kötü kınıyorum dizi trt ye verilmeli özü orası bidahada altın dan kalkamıyacağı işlere imza atmasın atv

Adsız

lütfen artık dizi hakkında bizi bilgilendirin bizi kimse duymuyormu neden bu kadar yorumlsra cevap vermiyorlar focus film size sesleniyorum isterseniz film fanatıklerıni kızdırmayın

23ocak 2009 cuma 10.01

Adsız

Arkadaşlar Kanal1de az önce soledi bizim evin halleri yakında die ama yeni mi eski bilmiyoruım

nurcan

SİZE ÇOK İYİ BİR HABERİM VAR....................... BİZİM EVİN HALLERİ TEKRAR KANAL 1E GEÇTİ.YAŞASINNNNNNNNNNNNNNNNN

Adsız

gercektenmiii nerden biliyosun?

Adsız

yaa lütfen kesin bir bilgi verin.beklemekten sıkıldım.

Adsız

kanal 1 in sitesine girdim eski bölümleri yayınlanıyo yenilerle ilgili bir bilgi yok

Adsız

evet maalesef kanal 1 de tekrarları var hafta içi 11 de

Adsız

insallah tekrar devam eder .abartilmamis gercek aile hikayeleri .uzun zaman dir hasret kaldik .

Adsız

evt yha kriz diyolar kanal değişti dyrlar kesin bişy yok yani inş devm eder

Adsız

dewam etmiicek bence etse coktan ederdi umudununuzu yınede kırmayın ama :S

Adsız

dobra dobra =0
nasıl bıter bole bı dızı ya neyse söylıyecek bıseylerım war cık cık ya yok mısket olmeseymıs te=( yok oyuncular cok degısmış mıste :( mısketın olmesı bence ÇOK İYİ OLDU sıkıcı laşmıştı MİSKET&RÜZGAR askı zeliş geldi dizıyede heyecan geldi yaw sonracıma oyuncular deiş meseydıde aynı yuzler HEP daha bir sıkıcı olurdu ayrıca sonuçta bu dizi 9 yıldır suruyor oyuncuların 9 yılda deısmemesıde imkan sız olurdu 2 senelık dızılerde bıle 50 kere oyuncu deistırıolar.işte inşallah bucewabını werdığim sacma yasıları yasanlar bu dedıklerımı okurlar

Adsız

ya arkadaşlar hala bi haber yokmu??????????
of ya bu kadarmıydı??????????????:(

Adsız

dizinin basliyacagina cok sevindim.sabirsizlikla bekliyorum.cabuk anlas,sinlar ama lutfen oyuncular degismesin lutfennnnn.

Adsız

baslasın artık nolurr yha en güzel bölümünde kestilerr ağlıcamm yha eski bölümlerii bile olsa izlerimm

Adsız

Merhabalar. Ben Bakuden yaziyorum. Bende yillarca bu diziyi izliyordum, ve de cox seviyorum. ama neden boyle oldu :( bu cox kotu

Adsız

ya nie bitti kanalları aramaktan bitkin düştüm hemde tam heyecanlı bölümünde ayrıca misket nie öldü o daha yakısıyodu role bence

Adsız

ya ne zaman baslayacak kac ay gecti yeter baslatin anlasin artik bir kanala. bekliyoruz.yoksa

Adsız

bu dizi hakkinda bilgisi olan yazsin arkadaslar,trtden beri izlemedim ama merak ettim ne oldu en son atvdeydi kaldirildi simdi durumu ne tamamen bittimi yani tesekkürler.

Yorum Gönder