26 Aralık 2008 Cuma

bizim evin halleri 75. final bölümü

26 Aralık Cuma 16:00'da
Zeliha’ya hisleri konusunda kendisini ikna etmeye çalışan Rüzgar, Gökhan’ın Zeliha’ya olan yakınlığını kıskanmaya başlar. Zeliha, Rüzgar’ın ağır konuşmalarının ardından kaçtığı konaktaki kötü günlerine dönmeye başlar.

Kamuran, Sayhan’ı İsmet’ten uzaklaştırmaya çalışırken bir yandan da sinsice Sayhan’ın gönlünü fethetmeye uğraşır. Kamuran’ın Sayhan’a yakınlaşmasını Güner fark eder. Kamuran’ın özenle hazırlanmış Sayhan’ı beklediği an, Osman ansızın kapıyı çalar.

Şadan, Ayvaz’ın dürüstlüğüne inanmış, arkadaşça yaklaşmaya başlar. Çetin bu yeni oluşan dostluğu görmüş bir taraftan kıskanırken diğer taraftan Zeliş’in can güvenliği için endişelenir. Şadan ve Ayvaz arasında töre konusunun açıldığı bir konuşmada Ayvaz’ın Zübeyir ve konakla ilgili geçmişi gözler önüne serilir.

Benzer Filmler



112 yorum:

Adsız

ya final bölmüymüş ya daha rüzgarla zeliş kavuşmamıştı ya bu kadar uzun süren bşi dizi bu kadar saçma bir yerdemi biter yaaaa

Adsız

ya acaba bundan sonra cantuğ turayı ve ayşe pelin günü başka bir projede görürüz hemen yaaa nolurr

Adsız

böyle bişey nasıl olur ya nasıl final yaptılar bu kadar sevilen bi diziyi.final olmasaydı da en azından başka bi kanala geçseydi.

Adsız

yaaa nası bitirirsiniz güzelim diziyi ya rüzgarr offf nası ayrılırım ben senden offfff önce misket gitti şimdide hepsini birden mi kaybetcem yani offf cantuğ nolur başka bi diziye gir bari ben seni çooooook seviyorum sen bi tanesin hrikasın nolurrrrr bırakmaaaa beniiiii

Adsız

ya bi daha nerde nasııı görürüm ben seni cantuğğğğ offf seni gerçekten çok seviyorum nası bitirirsiniz diziyi ya nası olur böyle bişi böyle bitmemeliydi nolurrrrr bitirmeyinnnnnnn

Adsız

Lütfen diziyi bitirmeyin değil devam ettirinnnn ben zeliha'yla rüzgar çıkınca bitiyorum hele pembe hele neva,rüya 'nın güzelliği bence dizi bitmeyecek ve başka kanalda devam etmesini diliyoruz ve ve ve bu zeliha'ile rüzgarın çıktığı sırada çalan jenerik müziği bilen varmı lütfen yardım edin

Adsız

harika bir dizi

Adsız

bizim evin halleri.gercegin disina cikmis, bazi seyleri cok abartiliyor vede lastik gibi uzatiliyor uzadikca uzuyor.gercek disina cikiyor.bir kac gun izlemesemde konular hep oldugu yerde kaliyor.bir canlilik yok. yani bu diziyi 1 ay izlemesende yine olaylar ayni yerde sayikliyor kalitesini dusuruyor.hele birde araya konulan mide bulandirici uzun suren o reklamlar varya :insana bitkinlik veriyor.katilesi berbat.bumudur sizlerin kalitesi,

Adsız

yalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnn inanmak istemiyorum ya bitmesin nolur zelisle ruzgarin daha yasiyacagi cokkkk sey vardi :(:(

Adsız

arkadaşlar dizinin bittiğine ilişkin yazılara inanmayın RESMİ AÇIKLAMA YOK o yüzde bizde bilmiyoruz ne olduğunu inşallah kapanmaz

Adsız

ya dizi neden bitti çok saçma yıllardır izliyordum böyle yarım finalmi olur lütfen iyi bir kanalda tekrar devam etsin ATV hariç tabiki sürekli saatiyle oynayıp durdu.Son bölümleride izleyemedim tabiki. Harika çok büyük saygısızlık.

Adsız

ATV yi seyretmeye hayır diziyi neden bitirdi sanki. güzelim diziyi mahvetti Başka kanalda yayınlansın ve saati eski saatinde olsun lütfen diğer kanallar sesimizi duyun.

Adsız

Ben de arkadaşlara katılıyorum zaten geçen sezon saçmalaya başlamışlardı, bu sezon iyice saçmaladılar. Bu nedir böyle ya arkadaşım güzel bişey yapmışsın devam ettirsene mantıklı bi şekilde tabii:)) İlk önce miskette saçmaladılar sonra da zeliş meselesi acayip derecede bişeyi uzatıp insanı sıkıyorlar, 1, 2 haftadır doğru düzgün izlemiyordum zaten yemek falan yaparken sesleri dinliyordum ama yine de doğru düzgün bir finali hak ediyoruz sanım. bUNCA YILLIK DİZİ FANI OLARAK. Yetkililere duyurulur...

Adsız

Arkadaşlar en +ö-nemli şeyi yazmayı unuttum dila çıksın ortaya zeliş yokolsun ya zaten gereksiz biri çok yapmacık ayrıca misketin yanından bile geçmiyor. Seli lütfen affedilsin kamuran hapse girsin ha birde rügara sinir oluyorum artık ya bu kadar efsanevi bir aşk 6 ayda nasıl bitti hayret valla:))) Bunları bir hafta içinde çekerseniz memnun olurum:))))
ondan sonra biterse bitsin (bitmese daha iyi tabi ama) bitmesi gerekiyorsa yani rüyaya da gıcık olurum yüzsüzlüğün bu kadarı, bir de pembe lütfen ya bu kadar sene hala mı o diksiyon düzelmez be kadın ve giyimi neyase çok yazdım bunları görmem hayal ama ben yine de içimi döktüm ohhh beeee:)))

Adsız

yaa bu ne şimdi yaa bu dizi nasıl final olurr inanmıyorum yaaaa zelişle rüzgar aşkı böyle yarım kalamazzz arkadaşlar lütefen atv email atalımm bitmesinnn

Adsız

ARKADAŞLARR BENCE DİZİ BİTMEDİ HEM FİNAL OLSAYDI YENİ BÖLÜM YAZAN YERDE FİNAL YAZARDI....ŞİMDİ HEPİMİZZİN YAPACAK TEK SEYİ YARINI BEKLEMEK BAKALIM YARIN YENİ BÖLÜM VERİLECEK Mİ.....İNŞ VERİLİR....VERİLMEZSE EĞĞER DİĞER ARKADAŞIMINDA DEDDİĞİ GİBİ HEP BERABER OLUP ATV SİTESİNDE ''BİZE ULAŞIN'' YAZAN YERİ TIKLAYIP ŞİKAYETİMİZİ YAZMAK VE DİZİMİZİ GERİ İSTEMEKK...........

Adsız

bahargünesi slm nasil olurda yillarin dizisi biter ya
inanmiyorum ben cok seviyorum bu diziyi günün icinden ben bu dizi ile yasadigimi anliyorum ltf bitmesin söyle bir geriye bakinca nemide hanimin esi felan ya
ben bu dizi ile büyüdüm bitmesin biterse benim icin hayatin anlami kalmaz bitemezzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz sesimizi duysunlar yapmasinlar ya
bune daha cok yasanacak konular var kiriz dizileridemi etkiliyor ne bu ya

Adsız

arkadaslar sıze katılıyorum cok sacma bır fınal boyle olmamalıydı dızı neden bıttırdıler bılenınız varsa lutfen soylesın eger baskabır kanala gecerse de ogrenen olursa o da haber versun delırıcem nasıl bıtırırler

Adsız

arkadaslar atv'nin yayin akisina baktim ve bütün hafta bizim evin hallerini göstermiyor.

Adsız

arkadaşlar atv nin bugünkü yayın akışına baktım ve üzülerek söylüyorum dizimizi kaldırmışlarrrr............nasıl yaparlar bunu yaaaa......nasııllll......... :( :( :( :(

Adsız

bu kadar saçma bi finalle bitmemeli yılların dizisi. kim,nasıl bitiriyo yaaaaaaa=???? zaten işin içinde atv varsa o iş karışıktır. bi tek bunu izliodum artık atv yi kanal listesinden silebilirim... nolur adam gibi bi kanalda dewam etsin......

Adsız

bu kadar saçma biten bir dizi ancak bizim evin halleri olabilirdi 3 aydan beri dilayı arıyorlardı bari onu buldaydınız adam gibi dizi sanıp izlemişim lastik gibi konuları uzattınızda uzattınız izleyici kaybetti final niyetine adam gibi bölüm seçseydiniz ama neyse saat16 da tv basına oturmaktan kurtuldum yemeklerim yetişmiyodu :)

Adsız

böyle saçmalık olamaz hiç birrbirine kavuşmadan bitermi bu dizi

Adsız

aynen ya böylemi biter yillarin filmi yaaa

Adsız

evet ya artik atv izlemeyecegim olmaz böyle sey

Adsız

Hepinize katılıyorum bende gıcık oldum bu kdr sevilen bi dizi bu şekilde nası biterr ya ama nolur başka bi kanala geçsin yada bu diziyi başlatmıcaklarsa cantuğ başka bi diziye geçsin o çok tatlı harika biri onu çok seviyorummm aşkım o benm bi numaralı adamım ayrıca cok yakışıklı bitanemmm benm :D

Adsız

yapmayın yahu saçmalık atv de bugün yayınlamadı zaten nereye gideceğine kara verin saatiylede oynamayın ltfn 17:15 te kalsın. teşekkürler.

Adsız

Boyle final mi olur yaaa bu kadar yildan sonra. Diziye yakisir bir final olsun bari.... boyle biterse tum diziye yazik olur, oyunculara herkese

Adsız

seyirciye yapılan büyük saygısızlık biz dizimizi istiyoruz böyle aile dizileri neden yayından kaldırılır anlamış değilim inşallah başka bir kanal bizim evin hallerine sahip çıkarda bizde seviniriz lütfen sesimize kulak verin.

Adsız

çok yazık oldu severek izliyorduk inşallah en kısa zamanda tekrar başlar.

Adsız

yani duyunca bayılıyordum olmaz böyle şey ne yapmaya çalışıyorlar sinirlerim oynuyor atv çüş yani bir filmi oynatamadı olmaz böyle şey en güzel film BİZİM EVİN HALLERİ BİR DAHA ATV YE BAKMICAM YAZIKLAR OLSUN ATV YE

Adsız

slm arkadaslar bende bir anlam veremiyorum böyle cözümlenmemis dizinin bitmesine gecen sitardaki son aga diside ayni sekilde final verdiler acaba diyorum dizilerdemi kirizden etkileniyor olmaz ya filmdeki konular cözülmeden bitmesi cok anlamsiz baska kanala gecseler bari ya... bahargünesi

Adsız

arkadaslar bence bu kriz olayini insanlarimiz biraz fazla abartiyor, cok sukur aç degiliz açikta degiliz, önlemler alinmali o kadar.

Adsız

böyle saçmalık görmedim hiç düşünmüyorlar mı bu diziyi çok sevenlerin ne olacağını Kanal 1 e dönse keşke tekrar...

Adsız

slm çok güzel birdiziydi son zamanlarda bozulmaya baslamıstı.zelişle rüzgarın aşkı güzellik katmıştı ama sonu belirsiz bitirdiler.yeniden başlayacak diyemi belirsiz kaldı?

Adsız

merhab ben bizim evin halleri dizisinin tutkunuydum nasıl oldudda yayından kaldırıldı hala inanamıyorum başka dizimi yoktu kaldıracak eğer bu dizi kaldırılırsa atv izlenmeyecek benim sayemde çünkü bir çok tanıdığım aynı tepkiyi gösterdi protesto ediyot-rum sizi

Adsız

Bizim Evin Halleri,atv'ye gelene kadar hepimizin evinin halleriydi.Tiyatro sevgimiz bizi ekran başına koşturuyordu.Yaşadığımız her şeyi bize eğrisiyle doğrusuyla yansıttığı için okul gibiydi.Ispanağa havuç koymayı Nemide anneden öğrendim.Dizi atv'de eğreti duruyordu.Yeni giren oyuncular,okul müsameresi oynuyor gibi.Oyunun yazarları önceki metinlerin çizgisinden uzaklaşmasın.Sıradan dizilerde reyting uğruna hep kötüler kazanıyor.Madem atv devam ettiremeyecekti neden talip oldu?TRT'ye Çağrı:Lütfen Evlatlarınıza sahip çıkın!Devlet tiyatrosunun sevgili sanatçıları,yuvanıza geri dönün. Size çok ihtiyacımız var.Şerife Akçay

Adsız

ya bu kadar sevilen bi dizi nasıl biter ya nolur bitmesin daha yarısında hem çok saçma sapan bi yerde bitiyor. böle bişi olamaz bitmesin nolur.CANTUĞCUM MÜKEMMELSİN YA KISLAR SANA HAYRAN YA NOLUR DİZİ BİTMESİN ANNEM BAYILIO AİLE HEP TELEVİZYONUN BASINDA OLUO YA NOLUR BİTMESİN( fazla da abartmayın şu dila bi bulunaydı rüzgarla zelişin durumu bi belirginleşsin) BASARILARINIZIN DEVAMINI BEKLİYORUZ...:)

Adsız

OLAMAZ YA FİNAL MI İNANAMIYORUM?NEDEN KALDIRDILAR?AÇIKLAMA İSTİYORUZ.AMA BİRAZ İYİ YAPMIŞLAR.SAÇMALADILAR...MİSKET GİTTİ HERŞEY BİTTİ...KANAL 1 DEKİ ESKİ BÖLÜMLERİNİ İSTİYORUZ....

Adsız

Ya anlamıyorum.Zaten avrupa yakası devam ediyor. bir adanalı bir avrupa yakası nedir sürekli yayın akışı değişiyor böyle. Iy birde komşu komşu programı çıktı. zaten hiç atv seyretmek istemiyorum. inşallah bizim evin halleri başka kanala geçer.Atv de devam etmez inşallah.

Adsız

ya bu ne sacmalık ya bukadar cok sevdımız dızı neden fınale gırdi lutfen kaldıgı yerden geri baslatın

Adsız

Of of of ya bari aciklama yapsalar bir daha balicakmi yok sa ne olacak ya insallah yeniden baslar yada baska biryerde devam eder cok üzgünüm bende ATV IZLEMEYECEGIM Koskoca kanal bir Bu kücük diziyi tutamadi. Cok üzgünüm

Adsız

yha nasıl biter olmaz böyle şey.final olduğunu hiç anlamadık.hiçte atvde söylenmedi.kaç gündür isyan bayrağını çektim.yazık yha.atv y
i şiddetle kınıyorum.bu dizi bitmemeliydi.:(

Adsız

yani pes en azından konuları sonuca ulaştıraydınız,yazık ettiniz valla

Adsız

atvye İSYAN EDİOYORUZ HEPİMİZ bari mantıklı şekilde sonuca ulaştırıp bitirin filmi biz bu filmi seviyoruz bida atv izlemeyeceğiz görsün şimdi kıriz neymiş

Adsız

bizim evin halleri güzelce bir sonuca ulaştımadan neden bitirdiniz

Adsız

ghöjbk

Adsız

ya boyle sacma dızımı bıter hem fınal olsaydı yenı bolum yazan yere fınal yazardı.su gıcık komsular program yuzunden dızımız kaldırıldı atv reytıngının yukselıcegını sanıyo ama yanılıyo bence dızıyı vererek reytıngı yuksaltsın.DIZIMIZI GERI ISTIYORUZ

Adsız

ben böyle şey görmedim sinirim son safhada her gün açıp bakıyorum o çocukluğumuzun dizisi nasıl yayından kaldırılır bu kadar mı dayanabildin atv kınıyorum seni tekrar yayına başlamasını istiyorum finalsiz dizi mi olur yazık o oyunculara yazık bizlere

Adsız

BENCE ATV NİN YAPTIĞI ÇOK SAÇMA BÖYLE BİR DİZİ YAYINDAN NASIL KALKAR ATV NİN YAPTIĞI SAYGISIZLIK BUNDAN SONRA KESİNLİKLE ATV SEYRETMİCEM ZATEN YAYIN SAATİNİ DEĞİŞTİREREK DİZİYİ SEYREDENLERİ ZORA SOKMUŞTU

Adsız

lütfen diziyi tekrar yayınlasınlar eski saatinden itibaren hatta saatini değiştirdikleri günden itibaren bence seyirciye saygılı olmaları lazım saatini değiştiriyolar seyircinin haberi yok atvnin o saatde verdiği dizilere sinir oluyorum kesinlikle atv yi açmıyorum böyle giderse açmıcam galiba

Adsız

iyi akşamlar ben pınar dizinin neden bittiğini anlamadım sayhanla ismete nevayla ayvaza neler olacak çok merak ediyorum dizinin reyting korkusu olmayan bir kanalda yayınlanmasını istiyorum diziyi yazan arkadaşlardan ricam sayhanla ismet ayrılmasım ve seliylede barışsımlar

Adsız

çok severek izlediğimiz bu dizinin kaldırılmasına hem üzüldük hem şaşırdık. dizinin yeniden başlatılmasını istiyoruz konular havada kaldı böyle bitmemeli... tekrar başlatıp adam gibi bitirmenizi bekliyoruz seyirciye saygınız varsa tabi...

Adsız

hadi artik yaaaaaaaaaa dizi geri ciksin

Adsız

sevmesek izlemeyiz herhalde yılların dizisi bu. hangi akla mantığa daha doğrusu mantıksıza uyup dizimizi kaldırırlar. baykal saranlı dizi bölümleri dün gibi. diziden haberi olan yapımcı yönetmen ne varsa kim varsa biri ses versin ya! misketsiz zaten bi tuhaftı şimdi hiç yok. focus film nerdesin uyuma...

Adsız

YA SİZ NEYAPTIĞINIZI ZANNEDİYOSUNUZ BU ATV İYİCE SAÇMALADI AMA ATV YAYINLAMIYOSA BAŞKAKANAL ALSIN DAMA DİZİMİZİ YAYINLASINLAR BÖYLE SAÇMALIKMI OLUR CANIM DİZİYİ BİRDEN BİRE BİTİRDİNİZ ATV ARTIK HİÇ AÇMİCAM SAÇMA SAPAN PROĞRAM KAYUYO ZATEN HELE ŞU KOM ŞULAR YOKMU SİNİR OLUYORUM EN KISA ZAMANDA DİZİMİ İSTİYORUZ ESKİ SAATİYLE HEEEEEEEEEEEY ARKADAŞLAR UYUMAYIN HADİ DAHA ÇOK YAZALIM

Adsız

EVET ARKADAŞIM SENİ DESTEKLİYORUM BU ATV İYİCE SAÇMALADI ĞERÇEKTEN HİÇ BİKANAL ALMIYOSA TRT ALSIN ORDA DAHA İYİDİBEN RÜZĞARSIZ NE YAPARIM ONU ÇOK SEVİYORUM ĞERÇEK HAYATTADA BUKADAR İYİMİ ACABA ONU ÇOK SEVİYORUM

Adsız

biz dizimizi aynı saatinde geri istiyoruz yayınlanmassa atv kanalını uydularımızdan sileceğiz ozaman reytink nasıl oluyor görürsünüz

Adsız

YYA BENCE DİZİSİNİN BÖYLE BİTMEMESİ LAZIM DI SİZ YAPTIIĞINIZI O KADAR GEREKSİZ DİZİ FARKEN BU DİZİYİ NİYE KALDIRDINIZ

Adsız

böyle saçmasapan bir final olamaz biz dizimizi geri istiyoruz.yayınlanmazsa atv kanalını protesto ediyoruz.

Adsız

evet yahh birde yeni bir program koymuslar onun yerine bence bu bencillik buna bende cok sinir oldum atv dizimizi geri koyyyyy

Adsız

atv kınıyorum böyle saçmalık olamaz tam rüzgarla zelişin aşkları yeni başlamıştı daha dila bulunmadı bunun ğibi birsürü konu birden bire bitti bari sebebini açıklayın bizlere bir açıklama borçlusunuz

Adsız

ğıcık atv bukanalı kınıyorum dizimizi ver artık

Adsız

yazık ettiniz bu diziye

Adsız

SAYIN DEĞERLİ BİZİM EVİN HALLERİ İZLEYİCİLERİ DZİ KISA BİR SÜRELİĞİNE ARA VERMİŞTİR FOCUS FİLMİN YAZISIDIR ŞUBAT DA YAYINA GİRECEKTİR HANGİ KANALDA OLACAĞI BELLİ DEĞİLDİR

Adsız

gerçekten aramı verildi yoksa bittimi

Adsız

nasıl bır kanalsınız dızının sonunu anlamadık daha dıla bulunmamıştı sayhan la ısmet ne olacak onu merak edıyoz yaaaaaa lütfen yenıden başlasın artık atv ızlemıyoruz ev hanımları olarak selena ızlemek ıstemıyoruz dızımızı gerı ıstıyoruz

Adsız

dizi kaldırılamaz yaaaa çok güzel arkadaşlar dizi kaldırıldımı yoksa aramı verildi? bilginiz varsa yorum yazın neolur ve beyden duydunuzuda lütfen atv hiiçç işini bilmiyor

Adsız

arkadaşım kaldırdılar malesef ğerizekalılar başka bişi bulamadılar kaldırcakya ondan napalım inşallah rüzgarı başka dizi ğörürüz

Adsız

yaaaaaaaaaaaaaaa
neden bitti
böyle ğüzel dizi reytinğin düştü atv haberin olsun

Adsız

ğıcıkkkkkkkkkkkkkkkkk bikanalsın haberin olsun

Adsız

bidah atv yi hayyatta izlememmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm:@

Adsız

bendeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Unknown

geçekten şubatta yeniden başlayacak mı

Adsız

arkadaslar bıze dızının bır bolumunu yayınlıyor ve sonra fınal dıe yutturuyorlar bole fınal olmaz fınal ne anlama gelır bıseylerın sonuca baglanması lazım bu fınal falan segıldı sadece bır bahane sacma sapan seyler yanı kım fınal dıokı ayrıca anlamıorum nese hayırlısı kafa yormaya gerek yok hersey olcagına varır ayrıca yok oluyorum bıtıyorum demeyede gerek yok ne bu bukadar mı kendınızı gercek olmayan seylere kaptırıyorsunuz tamam cok guzel bı dızı ama gercek ve hıkayeyı ayırın lutfen

Adsız

arkadaşım çok doru söylüyosun ama bize bi açıklama yapmaları ğerekir öyle deyilmi bence kriz yüzünden kaldırdılar dediğin ğibi böyle hiç bişey sonuçlanmadan dizimi bitermiş bukanalı kınıyorum artık hiç açmicam

Adsız

ATV NIN BU YAPTIĞI ÇOK AYIP BU BİZİM AİLEMİZİN DİZİSİYDİ HEPİMİZ MUPTELASIYDIK MADEM KRİZDESİNİZ MADEM BİR DİZİNİN PARASINI ÖDEYEMİCEKSİNİZ BIRAKIN TRT DE YAYINLANMAYA DEVAM ETSEYDİ BÜTÜN DİZİLERDEN FAZLA İZLENİYORDU BİZİM EVİN HALLERİ EMİN OLUN KRİZDEN O YAYINLADIGINIZ KOMSUMUDUR NEDİR O YARISMAYLA KURTULAMAZSINIZ VE ATV Yİ AÇMA NEDENİMİZ BİZİM EVİN HALLERİYDİ BUNDAN SONRA KANALINIZI EN AZINDAN BİZİM EVDE İZLEYEN OLMAZ

Adsız

evet madem yayından kaldıracaktınız neden atv aldın bu dızıyı kanala nese ya artıkk

Adsız

çok sevdiğim diziyi kaldırdığı için atv yi izlemiyorum protesto ediyorum. merakla ve severek yıllarca izlediğim dizimin tekrar başlamasını dört gözle bekliyorum trt sibel cana haftada 75 milyar vereceğine ailemizin dizisine sahip çıksın dizide oynayan herkesi çok severek ve beğenerek izliyorum.ismet seliyi affetsin sayhandan ayrılmasın.

Adsız

trt yıllarından beri severek izlediğim bir diziydi.hastası olmuştuk fakat son zamanlarda kalite düşmüştü ama yinede alışkanlıktan dolayı seyrediyorduk. atv çok ayıp yaptı sürekli saatini değiştiriyordu. yine eski kalitesiyle biz dizimizi geri istiyoruz

Adsız

bende çooook severek izliyodum hayatımın bir parçasıydı bu dizi arkadaşlar yayınlanmasını istiiiyooorum saçma dizileri vericeklerine bu diziyi versinler aynı şeyleri yayınlayıp duruyolar isyanııım var biri bu dizinin nerde başlıcanı öğrenirse banada haber yazın arkadaşlar .

Adsız

arkaşlar diziyi şubatta yeniden başlıyacak deniyo bilen varsa lütfen hanği kanalda yayınlanıcanıda söylesin yada nerden örenniliyo bi bilği versin buraya yassın ben okadar baktım bi türlü bulamadım bilen atkadaş buraya yazarsa çok memnun olucam şimdiden teşek kürler

Adsız

arkadaslar bir arkadasin mailini okudum baska bir siteden ve aynen sunu yazmis ....

ben ankara da dizinin çekildiği semtte yaşıyorum.dün(03,01,2009)Ömür pastenesinde çekim vardı. bu nedenle dizinin devam edeceğini düşünüyorum.umarım başka bir kanal da devam eder.artık atv izlemiyorum.bir sürü saçmasapan dizi varken böyle bir dizi neden kaldırıldı

cantuğ turay arkadaşımın tiyatro öğretmeni.kendisiyle ben de tanıştım çok kibar bir insan.dizinin çekildiği semtte yaşadığımız için sık sık dizi oyuncularıyla da karşılaşıyoruz.diziyi çok seviyorum başlasın artıkkkk.zelişi rüzgara çok yakıştırıyorum kamuran'ı da hiç sevmiyorum.

insallah dogrudur benim hala umudum var sizinde olsun istedim ...

Adsız

bu ara cok diziye ara verdiler kiriz nedeniyle bnede umuyorumki hemen baslasin cünkü taaaaaa basindan bakiyordum bu dizi

Adsız

zaten su sacma sapan yarismayi koymasalar olmuyordu
neymis komsu komsu bana elalemin komsusundan o baslayacak diye diziye ara verdiler ne zamn bitti ozaman baslar bizim evin hallleri öyle degilmi arkadaslar

Adsız

arkadaşlar dizinin final bölümünü izleyemedim çünki o gün bi düğüne davetliydim ve orada kamuranı gördüm diziyi çok sevdiqimi ve sürekli izlediğimi söyledim kamuranda (pervin) izlemeye devam edin o zaman dedi demekki arkadaslar dizi final olmamıs umuyorum kı en kısa zamnda ekranda qene qörürüz...
atv de yayunlanan komsu komsu da çok saçma..

Adsız

arkadaşlar atv nin izleyici temsilcisi bölümüne girip mail bombardımanına tutalımda diziye destek olduğumuzu dizinin ne kadar çok sevildiğini gösterelim;belki bu sayede kanal arayışında olan dizinin bir an önce ekrana dönmesine destek oluruz...böle kaliteli bi oyucu kadrosu senaryo bitmemeli!!!

Adsız

bumudur beaa..saçma bitiş

Adsız

aptalca bir final bu ne böyle tam devam etmesi gereken yerde bitti ne saçmaaaaaaa:(((( bu insanları anlamıyorum okadar aptalca kaldırılması gereken diziler varken bu diziyimi hedef aldınızzzzz.saçma finalllllllllll.

Adsız

almanya bizim evin hallerini subattami baslayacakmis hangi kanlada baslayacagini bilen varmi acaba.atv bitirdi diziyi hemen bir sene bile olmadan.

Adsız

bu kadar güzel bir dizi bitmemeli lütfen devam etsin ama trt de devam etsin bu dizi en çok buraya yakışıyordu

Adsız

bence trtde devam etmesin
bence ya show tv yada kanald zaten o saatlerde bisey yok o kanalrada su sacma sapan evlilik yarismalarindan daha iyi bence su kain programlarindan zaten nefret ediyorum bizim evin halleri nerde oynarsa bakarim favorim kanal d kimsenin ilgisini cekmeyen programlar yapiyorlar insanin bakasi gelmiyor

Adsız

dızımızı gerı ıstıoruz

Adsız

türkiyede neden hep böyle oluyor güzelşeylerin sonu gelmiyor uzattıkça uzatıyolar sonu böyle hüsran oluyor dizi devam etsin ve gğzel bir finalle son bulsun en azından bi sonu olsun ya

Adsız

arkadaşlar bi haber yokmu

Adsız

çok sevilen bir dizi krizden ötürü durduysa çekimleri bekleriz ama bittiyse çok üzülürüz en kısa zamanda başlamasını diliyorum birde açıklama yaparlarsa sevinirim...

Adsız

trt sana yalvarıyorum bizim evin halllerini tekrar bünyene al ve kaldığı yerdenden devam etsin aklım almıyo nasıl böyle bir diziyi alırlar biz kaç yıldır bir bölümünü kaçırmadan izleyiyoruz hepsi ailemizden oldu her ölen sanki gerçekten öldü her gideni unutmadık ne kismeti ne fincan halayı ne eşini nede haluku hepsi bizim ailemiz kaçyılında başladığını unutttum neolur tekrar yayınlayın böyle bitemez

Adsız

hani subatda baslayacakti dizi ne oldu kim dediyse yalan söyledi dizi geri getirecekleri yok bunlarin yaptiklarinda sacmalik zaten sacmasapan seyleri koymayi biliyorlar ekrana baska bisey yapaymiyorlar zaten

Adsız

cok güzel bi dizi yeniden devam etmeli

Adsız

ben kınalı kuzu dizimiz başlasın lütfen zaten seyredecek bişey yok tvlerde bide normal kanalda versinler herkeste uydu yada kablolu yokki herkesi düşünsünler bende kanal 1 yok mesela ne olur yayınlayın çoooook özledim dizimi kim bişey duyarsa haber yazın ne olur takip ediyorum burdan ben yada ilgililer yazsın bize ne zaman nerde başlıcanı hadiii ne oluuuuur

Adsız

size yemin ederim facebook'da Şebnem gÜrsoyun (rikkat) aÇıklamasıı

arkadaşlar, bu proje sonlanmadı, ekip dağıtılmadı, elbette umutlar sürmekte 06.02.2009 arkadaŞlar facebookta okudum yani aÇıklama bu ne varsa onu sÖylÜyorum vallahi billahi doĞru sÖylÜyorum inanmayan arkadaŞlar benimle irtibata geÇebilirler hepinize mutlu gÜnler diliyorum

Adsız

dizi kesinlikle bitmedi sadece ne zaman baŞlayacaĞı belli deĞil

03.02.2009 - sevgili bizim evin halleri izleyicileri

geçen süre zarfında görüşülen kanallardan somut bir teklif alamadık.dolayısıyla bu sezon dizinin başlaması konusunda fazla umutlu olmamak gerek.kalan umutlarımızı yeni sezonun başlayacağı ağustos ayı sonuna saklıyoruz.hepinize dizimize gösterdiğiniz ilgiden dolayı"bizim evin halleri" ailesi adına teşekkür ediyorum.

yakın bir zamanda dizinin nostaljik kamera arkası videolarını ve fotoğraflarını gruba ekleyeceğim.

sezgin akgÜndÜz
BU AÇIKLAMADA DİZİ MONTAJ MÜDÜRÜNÜN

Adsız

yaaaa nolurrr dizi yeniden başlasınnn dizi kadrosu iyiydi ya tam diziye adapte olmuştum hele ki rüzgar ve zeliş sahnelerinde offf misket gitti zaten bizim evin halleri bi hüzünlü bi sevinçli barii yeniden başlasında kanal 1'de iyiydi yaaa

Adsız

dizinin yönetmenine ve montaj müdürüne
sesleniyorum ne olur dizi normal kanalda olsun trt 1veya foxda herkeste uydu yok kabloluyok ne olur bizleride düşünün benim çevremde uydu yok mesela kablolu yok zaten kanal 1 normal yayında yok orda yayınlanırsa nasıl seyretcez bizler herkesi düşünelim bu arada açıklamasından dolayı teşekkür eredim montaj müdürüne arada bir ne olur bize haberleri yazsın bekliyoruz
yayınlansıııııındiye

Adsız

ben bu dizinin fanatiği olmustum ama bu dizi ye güzel bi son verinde öyle bitirin ya uyuz oldum
ol
dilanının
teyzesine
ltf
o kadını daha oynatmayo-ın daha

Adsız

BEN TAM BİR BİZİM EVİN HALLERİ TUTKUNUYDUM ATV NEDEN KALDIRDIKİ DİZİ Yİ..MADEM KALDIRILDI BİR AÇIKLAMA GELSİN BUNUN HAKKINDA BARİ BİZLERE BU BİR SÜRELİĞİNEMİ YOKSA ARTIK HİÇMİ İZLEYEMİYECEĞİZ BİZİM EVİN HALLERİ DİZİSİNİ..LÜTFEN BİR CVP YAZIN BİZE

Adsız

ya ben yazdımda ne oldu atv nin şikayet kısmına bizim evin halleri dizisini izlemek istediğimi hala bir açıklama yok beklemekten başkada çağre yok sanırım ama bu benim atv kanalına olan sevgimi bitirdi yani en azından açıklama yapın atv bu yaptığınız ayıp ama lütfen koyun artık bizim evin halleri dizisini

Adsız

BEN KAÇ YILDIR BİZİM EVİN HALLERİNİ HİÇ KAÇIRMADAN İZLİYORUM LÜTFEN ARTIK BAŞLASIN AMA ATVDE İSTEMİYORUZZ BAŞKA KANALDA İSTİYORUZ

Adsız

bizim evin halleri tutkunlar dizimizin tekrar yayına girmesi için facebook ta grup kurduk lütfen sizlerde katılın http://www.facebook.com/home.php?#/group.php?gid=56001668266&ref=ts

Adsız

bu dizinin hastasıyım.oyuncuların hepsi sanki evimizden gibiler.zaten adı üstünde bizim evin halleri.oyuncu değişikliğiolduğu zaman o dizileri izlemem artık ama bu diziden kimler gitti kimler geldi ama her seferinde izlerken aynı tadı buluyordum.lütfen yeniden beşlasın lütfennnnn.........

Adsız

ya böyle birsacmalık olamaz final deyinceye kadar kıriz desenizya ozaman anlardık daha kimse kimseyle kavuşmadı ben şahsen nevayı ayvaza yakıştırıyordum ikisinin bu dizide körmek istiyordum lütfen yeniden başlasın gercekten cok sevkle isliyorduk ailecek

Adsız

yaa ben dizimi geri istiyorum bu nasıl bir yayıncılık anlayışıdır arkadaş...ne büyük saygısızlık madem yayınlamıcaktın ne diye aldın kanaldan...umarım yeni yayın döneminde tekrar kanal1 de başlar dört gözle bekliyorum canım dizim benim...

Yorum Gönder