26 Haziran 2008 Perşembe

bizim evin halleri 412. bölüm özeti (sezon finali)

27 Haziran 2008, Cuma 16:50
ÖZET
Öte yandan Rikkat ve Peyami ise arabada Dağ evine yetişmeye çalışmaktadırlar. Çok hızlı oldukları için Peyami direksiyon hakimiyetini kaybeder. Çetin’i evde bayılmış bir şekilde bulan Rüya, Çetin’i hastaneye götürür, Neva ve Füsun’la konuşur, Çetin’i Safa’nın öldürdüğünü söyler. Çetin’i vuran tetikçi ise Çetin’i Safa’nın vurduğunu ihbar eder. Rüya, Neva ve Füsun hastanededir, Safa da Neva’nın peşinden gelmiştir, İhbar üzerine hastaneye gelen polisler Safa’yı götürürler. Çetin ise ölmek üzeredir. Güner, Keriman’ın ölümünden sonra hayata küsmüş ve yaşama sebebinin kalmadığını söylemektedir… İsmet, Sayhan, Nemide ve Dila Güner’i yeniden hayata döndürmeye çalışırlar.

Benzer Filmler



8 yorum:

Adsız

mikset kendi istedi böle olmasını.rüzgarıda mahvedecek.....rüya ve çetin inşallah birlikte mutlu olurlar

Adsız

ne olur kötü son olmasın zaten hayatta bi çok kötülük var enazından dizi izlerken huzurlu olalım.misket.rikkat.peyami sefa ve çetinsiz olmaz bu diz böyle bitmemeli....

Adsız

selam,
sayın dizi senaristi,yönetmeni.....
yeni yayın döneminde sizden rica ediyorum lütfen diziyi daha uygun bir saatte yayınlarsınlar,ben bir resmi kamu kuruluşunda çalışıyorum ve işten çıkıp eve gitmem akşam 6 yı buluyor ben benim gibi çalışanları göz önüne alarak diziyi daha uygun bir saatte yayınlarımını rica ediyorum bu dileğimi ilgili şahıslara iletirseniz sevinirim iyi çalışmalar......

Adsız

selam
sayın dizi çalışanları
ben resmi kamu kuruluşunda çalışıyorum ve geçen yayın döneminde o kadar oynandıki dizinin çoğu bölümünü kaçırdım benim işten çıkıp eve gitmem saat akşam 6 yı buluyor yeni yayın döneminde ben ve benim gibi çalışanları göz önüne alarak daha uygun bir saatte yayınlanırsa çok sevinecem...bu dileğimi ilgili şahıs ve yerlere iletirseniz çok memnun olacam sevgiler iyi çalışmalar

Adsız

çok şahane bir dizi mükemmel anlatamam 16 yaşındayım erkek çocuguyum ama çok seviyorum

Adsız

misket ablayı çok seviyoruzzzzzzzzzzzzz ve de rikkat teyzeyide

Adsız

bu diziyi gercekten çok seviyorum ben üniversite ögrencisiyim ve neyazık ki sirf bu dersi kacırmamak için derslerimi sürekli asıyorum lütfen dizi 6dan sonra olsun ben hiç kacırmak istemiyorum süperrrrr bir dizi yola devam...

Adsız

bu kadar mi sacmalar bu kadar olur ya.misketin nerde zaten dizide izlenin kisi misket tti olmus olamaz saka olmali yok yok saka tabiki...kac yildir seyrettigim misker olemez imkansiz..senaristler ne yapiyorsunuz siz yaaa....tam kavustular derken boyle bi sacmalik olamaz.yaa..ruzgarim misketin acisina dayanamaz.sacmalik bu dizi benim icin bitmistir

Yorum Gönder