27 Haziran 2008 Cuma

bizim evin halleri 412. bölüm videoları (sezon finali)



Benzer Filmler



5 yorum:

Adsız

Videolar için teşekkürler. Kaçırmıştım sabah siteden baktım. Güzel bir bölümmüş ama çok heyecanlı bitmiş. Şimdi bekle 2 ay:(

Adsız

ilk zamanlar cok ıyıydı guzel seyler olurken kotu olaylarda yasanabılıyordu.Dizi artık cok sacma bence....herkes ölüyor..dizide heyecan yaratmak ıcın bukadar sacmalıgı bıraraya toplamaya gerek yoktu.bırı dogum yaparken olmesı dıgerının yanlarına gıderken trafık kazası gecırmesi..oarada bır baskasının hapıse gırmesı..o arada baska bırının ölmesii..derken dıger tarafta bırınn aklını yıtırmesıı..hep bır felaket..bir dizinin heyecen tasıması bukadar sacmalıgı bır arada barındırmaz...bence yapımcıların bıraz gercekcı olması lazım..bu kadar sacmalık seyırcıyı sadece guldurur...benım gıbı:)

Adsız

1 temmuzda yazaniimsiz arkadaşımız öok biliyormuş. yapanlar böyle yapmış. vede çok güzel olmuş iki ay sor geçecek
siteye çok çok teşekkür ederim sezon finalini kaçırmıştım burdan seyrettim müthiş sezon finali olmuş.ama 2 ay beklemesi zor işte

Adsız

selam ben sökeden ayhan bizim evin halleri adlı diziyi beğenerek izliyorum gerçekten mükemmel bir oyuncu kadrosu tek kelimeyle kusursuz bir senaryo ile muhteşem bir yapım ellerinize sağlık bu dizide emeği geçen herkese çok teşekür ediyorum yanlız kızı dilaya kavuşmak için çırpınıp duran ve sürekli ağlayan kermanın sonu ölüm olmamalıydı hastahanede son nefesini verirken sanki içimdenbir parça koptu gerçekten çok üzüldüm senaristlerden ricam kıvrak zekalarını kullanarak kerimanı tekrar bizim evin halleri dizisine tekrar dahil etsinler kerimanı diziye geri istiyorum lütfen lütfen lütfen

Adsız

misketin ölmesi çok saçma oldu zaten izleyemiyordum şimdi hiç izlemeyeceğim ayrıca rüzgar bir daha evlenmesin çocuğuna sahip çıksın ailesiyle beraber yaşasın SENARİSTLERE duyurulurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!

Yorum Gönder