4 Aralık 2008 Perşembe

bizim evin halleri 65. bölüm özeti konusu

5 Aralık Cuma 17:30'da
Sally’nin itirafından sonra Dila’nın kaybolduğu söylenen gölde dalgıçlar tarafından araştırma başlatılır. Füsun dışındaki aile fertleri Dila’nın yokluğundan sorumlu olduğunu düşündükleri Sally ile ilişkilerini koparırlar. Diğer yanda Sally’i arayan polis ekipleri gün sonunda onu bulur ve tutuklarlar. Sally acı ve nefret dolu bakışlar arasında, bileklerinde kelepçelerle tutuklanır. Gururunu kurtarmak isteyen Zeliş, Rüzgar’a aşık olmadığını göstermek için türlü yollar dener.

Benzer Filmler



19 yorum:

Adsız

öööö

Adsız

kaç senedir bu diziyi izliyoruz ama son zamanda iyice sinirlerimiz bozuldu.özellikle zeliha karakteri insanın sinirlerini zorluyor.ne laftan anlıyo ne başka şeyden.şımarık hareketleri bizi bezdirde..rica ediyoruz bu karakter olmasın...

Adsız

tam dallas gibi oldu kim kiminle kimi seviyo afalladık.biz bunu aile dizisi sanıyoduk sayenizde ne olduğu belli olmadı...tebrikler

Adsız

rüzgar ve misketten sonra kimse rüzgar ve zeliha ikilisini kabullenmez.hele misket gibi karaktere zeliha gibi şımarık birini hiççç...saygılarımla

Adsız

dila olayı artık çözülsün birazda hicranın geçmişiyle uğraşsınlar o kadın boşamı girdi diziye

Adsız

bence de ben en çok sally e atılan iftiraya çok üzüldümm resmen ordaymış gibi ağladım bu kadar başarılı olduğunuz içinde ayrıca bütün ekibi tebrik etmek istiyorum yıllardır izliyorum ama sally e bu iftiranın atılması benim canımı yaktı

Adsız

tabiki dizi biraz karışmış zamane dizilerine ayak uydurmuş olabilir herkes gibi onlarında reyting korkusu var şu kriz döneminde:)her ne hal olursa olsun bu dizi böyle kaliteli oyuncularla her zaman diğerlerine göre daha çok izlenmeye değerdir.zelişte gayet ii bir kız tabiki misket bambaşka ama hayatta malesef herşey değişir, nasıl buna engel olamıyorsak dizlerde de bunu kabullenmeliyiz.

Adsız

BEN BU DİZİYİ ÇOK SEVİYORUM OYUNCULARIDA AMA EN ÇOK RÜZGAR VE ZELİŞİ NEVA ADANALI ADLI DİZİDE DAHA GÜZEL BU DİZİDE HEP ACI ÇEKTİGİNDENDİR NEOLUR NEVA KARDEŞİNDE OLSA KENDİNE EZİYET ETME BENCE CETİNE DE ACI CEKTİRME EMİN OLKİ KARDEŞİN SİZE DÖNECEKTİR AYVAZ SANA SEFADAN DAHA COK YAKIŞIYOR AMA ŞU GERÇEK Kİ SEFA DA BULDUGUN AŞKI AYVAZDA BULAMAZSIN ÇÜNKÜ O ZELİŞİ ÖLDÜRMEYE GELDİ ANCAK ONU SEN KURTARIRSIN AYRICA RRÜZGAR BENİM YİGENİM OLACAK OGLAN OLURSA SENİN İSMİNİ KOYACAGIZ YANİ MEHMET CANTUG OLACAK İNŞALLAH AİLECE BU DİZİYİ COK SEVİYORUZ

Adsız

BUGÜN YİNE DİZİ DEVAM EDİYOR BÜYÜK BİR SABIRSIZLIKLA BEKLEDİM BU DİZİSİZ ZAMAN ÇOK SIKICI GEÇİYORDU AMA BUNDAN SONRA ZAMAN SIKICI OLMAYACAK AMA BU DİZİDE KAMURAN HAKETTİGİ CEZAYI ALSIN SELİ DİZİDEN AYRILMASIN OLAYLAR ARTIK SADELEŞSİN OYUNCULAR ACI ÇEKTİMİ BİZDE BURADA ÇEKİYORUZ ARTIK DİLADA BULUNSUN BİRAZDA RÜYAYA HAK VERİLSİN ÇETİN BİRAZ SABIRLI OLSUN SIKINTISINI NEVAYI KAFASINDAN ATARSA EVLİLİGİ BELKİ KURTULUR SİZLERİ SEVİYORUZ

Adsız

BENDE BU DİZİNİN ARTIK ESKİ FORMATINDA OLMASINI İSTİYORUM. BU ŞEKİLDE HEP ACI HEP ACI YAKIŞMIYOR DİZİYE. OYSA ESKİDEN BU DİZİYLE BİZ NEŞEMİZİ BULURDUK.

SENARİSTTEN RİCAMDIR, LÜTFEN DİZİ ESKİSİ GİBİ OLSUN

İZLEYİCİ OLARAK ÇOK MU ŞEY İSTİYORUZ SİZCE?

Adsız

saatini değiştirlmesine çok bozuldum doğrusu saat 3 de kim izleyecek ev hanımlarından başka çalışanların suçu ne biz bu diziyi çok sevdik umarım ssati eski haline getirirseniz çok memnun oluruz rica ederiz

Niyazi Kehribar

off ya dizinin saati değişmiş. oysa işten çıkar çıkmaz eve koşa koşa gelir hemen diziyi izlemeye başlardım. saat 3 te kim izleyecek bu diziyi.

inşallah tekrar eski saatine geri gelir. bizde izlemeye devam ederiz.

Adsız

BU NE YAA HİÇ Mİ HABER VERİLMEZ DEĞİŞTİĞİ SAATİN..Bİ ALT YAZI BİLE GEÇMEDİLER SİNİR OLDUM YAAA ŞU KOMŞU KOMŞU YÜZÜNDEN GERİYE ATTINIZ DİZİYİ OKULDAN GELİYORUM ANCAK YETİŞİYORUM 10 DK ÇOKTAN GEÇMİŞ OLUYO. ÜFF BEE....ZELİŞ GAYET HOŞ Bİ KIZ, YAKIŞIYOLARDA....DİZİDE BİLE OLSA CANTUĞU MUTSUZ GÖRMEK İSTEMİYORUM...!

Adsız

dizinin saatiniye değişti ya.artık hiç izleyemeyeceğim.işten çıkıp izleme şansım oluyordu gelde şimdi izle.saçma yarışmalar önce olsun.yazık diyorum.

Adsız

ben emine bence dizinin saati degiştigi iyi ben biran önce sayhanla ismetin barışmasını ve dilayı kaçıran adamın kamuranın yalanlarını dinlemesin dilayı getirsin biran önce çünkü sayhan zordurumda kalmasın bence neva hicrana çok yüklenmesin ben hem zelişin hemde rüzgarın acı çekmesini istemiyorum pembe abla sana sesleniyorum onlara bir çarebul üzülmesinler ben bu duruma çok üzülüyorum ayvaz zelişi aramaktan vazgeç neolur nevaya olan ilgini açıkla siz çok yakışıyorsunuz safa nolur sende üzülme artık çetin rüyayı neolur terketme birdaha sizleri seviyorum

Adsız

mrb dizinin saatinin değişmesi çok kötü oldu.okuldan geliyrz ki dizi bitmek üzere.kaliteli bir dizinin saatini değiştrmk akıl mantık işi değil.mümkünse aynı saatte izlmyi ümit ediyorz.

Adsız

Senelerdir severek ve eglenerek seyrettigim bir diziydi. Ama artık o kadar değiştiki acı ve kavgadan başka bişey kalmadı dizide. Aile dizisi ama nedense ailedekilerin birbirlerinden haberi yok. Bir dizide hiçmi mutlu bi olay olmaz. Daha fazla ağlayan suratlar ve birbirlerine bağıran insanlar görmek istemiyoruz.......Çevremde kime sorduysam artık diziyi seyretmiyor.

Adsız

bugün dizi yine tatile girdi keşke hafta sonuda olsa dizi keşke bu dizi çok seviyoruz vede bitene kadar izleyecegiz

Adsız

yıllardır severek izlediğim bir dizi, neden yayın saati değişti ki.Ben çalışıyorum 5.30 da eve gider gitmez televizyonu açıyordum.Ama şimdi izleyemez oldum.
Yayın saati eskisi gibi olamaz mı? hayatımızda büyük bir boşluk oldu sanki.3 te izleme imkanımız hiç yok....

Yorum Gönder