21 Ağustos 2008 Perşembe

bizim evin halleri yeni sezonda

bizim evin halleri dizisi ekibi haziran ayından beri tatildeler, ozamandan beri diziyle ilgili çok fazla bir haber alamadık, misket diziden ayrılıyormu ayrıldımı, yeni sezon ne zaman açılacak, yeni oyuncular olacakmı, bu konularla ilgili kesin bir haber alamadığım için sizlerede bilgi veremiyorum, fakat yeni sezon çekimlerine başlanmış olduğunu ve 1 eylülde yayına gireceğine dair haberler aldım. Bakalım hadi hayırlısı, senelerdir yayınlanan bu dizi bu alanda rekor kırabilecekmi hep beraber göreceğiz. Görüş bildirmek isteyenler lütfen bu yazıya yorum yazarak bizi bilgilendirsinler.

Benzer Filmler



8 yorum:

Adsız

bizim evin halleri dizisi benim severek izlediğim bir dizi dünyanın en güzel dizilerinden bir tanesi benim için umarım bu dizi hiç bitmez

Adsız

dizi 1 eylülde saat 17:50de atv de başlıyomuş ve misket görünürde yok dizdien çıkmış anlaşılan yeni oyuncularda var hepsine başarılar diliyorum

Adsız

ya lütfen misket ölmesin
son bölümde çok zor şartlarda doğumu sancısı çekiyordu. jeneriklerde misketi göremedim çok çok çok ama çok üzüldüm

Adsız

bence bu dızıden mısket ayrılırsa dızı pek izlenmez

Adsız

misket yoksa bizde izlemeyiz...

Adsız

misket yok bende izlemiyorum

Adsız

hangi kanalda ve ne zaman çıkar sabırsızlıkl ekliyorum

Adsız

çok güzel bir diziyi biranda yayından kaldırdılar bununla ilgili olan herkesi kınıyorum

Yorum Gönder